P&G i Fondacija Ana i Vlade Divac značajno pomogli ugroženima od poplava

by | decembar 15, 2014

Obnovljena kuca

Ne tako davno, svi smo bili svedoci katastrofalnih posledica poplava na živote ljudi koji žive u pogođenim područjima. Tim ljudima je sve bilo potrebno jer su sve izgubili, te je kompanija Procter&Gamble bila među prvima koje su odmah reagovale i poslala higijenske pakete i druge proizvode kako bi olakšala tešku situaciju ugoženim građanima. U želji da pruži još pomoći, kompanija P&G je započela saradnju sa Fondacijom Ana i Vlade Divac kako bi renovirala 12 kuća u Paraćinu, 17 u Svilajncu, vrtić Nevena i Centar za decu i odrasle sa smetnjama u razvoju u Obrenovcu, a uskoro će se obnoviti i školska stomatološka ordinacija i školski kabinet za hemiju, takođe u Obrenovcu.

Obnovljena kuca2

Obnovljena kuca3

Bio je strašan osećaj izgubiti sve za šta ste radili ceo život. Sada opet imamo našu kuću i na tome smo večno zahvalni” izjavio je stanovnik Paraćina čiji je dom bio uništen tokom poplava, a renoviran zahvaljujući donaciji kompanije P&G i Fondacije Ana i Vlade Divac.

Članak se nastavlja posle reklama

Jednog dana ispijate kafu sa komšijama a već sledećeg više nemate svoju dnevnu sobu. Bilo je veoma teško ali sada smo konačno bezbedni i srećni”, rekla je majka dvoje dece iz Svilajnca čija je kuća takođe bila neupotrebljiva nakon poplava.

Majka četvorogodišnjeg deteta koje pohađa vrtić Nevena u Obrenovcu priseća se kako je bilo kada su saznali da je vrtić poplavljen: “Bili smo očajni, nismo znali šta da radimo sa detetom jer nije imao ko da ga čuva. Sada kada vrtić ponovo radi naš život se vratio u normalu.

Najnovija u nizu inicijativa s ciljem da poboljšaju život ljudi koji su izgubili svoje domove tokom poplava bila je kampanja u prodajnim objektima Mercator, IDEA i Roda mega marketa, koja je pozvala sve građane da se uključe i pomognu Fondaciji Ana i Vlade Divac u njihovim naporima.

Članak se nastavlja posle reklama

Kupovinom proizvoda brendova Ariel, Pampers, Always, head&shoulders, Gillette, Lenor i Fairy potrošači su pomagali i donirali za buduće projekte obnavljanja u poplavljenim područjima.

Pored kupovine P&G proizvoda, ljudi su mogli da pruže i svoju ličnu podršku putem samolepljivih poruka na specijalnim zidovima za poruke postavljenim u navedenim mega marketima. Tim putem sakupljeno je više od 3.000 toplih i emotivnih poruka podrške poput: „Kupićemo Pampers i pomoći“, „Kupili smo Ariel, Fairy i Always“, “Bravo za humanost”, itd.

Članak se nastavlja posle reklama

Poruke podrske za poplavljene

Tagovi: