Trend sa interneta u realnom životu: Hoteli nude pogodnosti za ljubitelje „selfija“
Fenomen koji je u velikoj meri izmenio internet, ali i realni život, odražava se i na putovanja.
Fotografisanje „selfija“ postalo je veoma popularno na odmorima, pa se hoteli prosto utrkuju kako da što bolje iskoriste ovaj trend.
Od odmarališta na Karibima do obala Australije, mnogi hoteli podstiču goste da se fotografišu u njihovom smeštaju, tako što im nude nagrade.
Na primer, La Conca Resort u Portoriku trenutno promoviše „Avanturistički selfi paket“ dostupan između maja i avgusta po ceni od 179 dolara za noćenje. U cenu je uključen i popust na obilazak destilerije ruma Bacardi.
Gosti se podstiču da naprave niz selfija na lokacijama poput tvrđave San Felipe del Moro iz 16. veka, u nadi da će „tagovati“ hotel ili o njemu pisati na društvenim mrežama.
Zauzvrat, mogu se nadati nagradi od nekoliko besplatnih noćenja.
Hotel bira jedan od „selfija“ za svaki od četiri promotivna meseca, a svaki fotograf dobija tri dodatna noćenja.
Hotel je čak objavio i instrukcije za goste.
„Budite kreativni kada snimate selfije. U postu tagujte ‘La Concha Resort’ na Facebooku, Instagramu ili Twitteru ((@laconcharesort)“.
Ovo odmaralište nije jedino koje želi da iskoristi trendove.
U Portlandu, najvećem gradu američke države Oregon, Hotel Modera održava „takmičenje u selfijima“ tokom maja.
Gosti koji su već rezervisali smeštaj, mogu predložiti svoje selfije za nagradu – još jednu noć boravka, ili večeru za dvoje u hotelskom restoranu Nel Centro.
Takođe, Hotel 1888 u Sidneju objavljuje: „Mi smo prvi Instagram hotel na svetu!“
On ima deo lobija nazvan „Selfi prostor“ u kom gosti mogu da fotografišu svoja nasmejana lica i taguju fotografije sa „#1888Hotel“.
Fotografije objavljene na Instagramu odmah se pojavljuju na velikim ekranima kod pulta recepcije.
Ljubitelji ove društvene mreže čak mogu očekivati poseban tretman.
Oni koji imaju više od 10.000 pratilaca na Instagramu mogu provesti besplatno jednu noć u hotelu do kraja ove godine.
Izvor: B92