U Srbiji se najviše „guglaju“ turske serije, rijaliti programi i Sara Jovanović

by | decembar 19, 2013

Turske serije, rijaliti programi i Sara Jovanović – na vrhu su najtraženijih pojmova i ličnosti na gugl pretraživačima u Srbiji.

Sara-Jo-LZ

Kompanija Google objavila je danas godišnji „Zeitgeist (cajtgajst) izveštaj“ – pregled za tekuću godinu koji nudi uvid u najzanimljivije trendove internet pretrage u Srbiji.

Dve turske serije – „Kako vreme prolazi“ i „Sulejman Veličanstveni“ – zauzele su prvo i treće mesto na ovoj listi, dok su rijaliti programi „Farma 5“ i „Veliki brat“ na drugom i petom mestu.

Američki glumac Pol Voker, koji je krajem novembra poginuo u saobraćajnoj nesreći u Kaliforniji, najtraženija je strana ličnost i zapravo jedina ličnost među 10 najtraženijih pojmova na gugl pretraživačima u Srbiji.

Članak se nastavlja posle reklama

Među prvih 10 našla se još jedna turska serija „Ljubav i kazna“ (6. mesto), kao i domaća „Nemoguća misija“ (deseta pozicija), sedmi i osmi su dva sprotska događaja – evropski šampionat u košarci Eurobasket 2013 i teniski turnir Australian Open 2013.

Deveto mesto pripalo je hitu godine – Gangnam style – južnokorejskog sastava Saj.

Na listi 10 najguglanijih domaćih ličnosti, nakon mlade pevačice Sara Jovanović, slede Jelena Golubović, Jovanka Broz, Mina Milenković, Tijana Ognjanović, Stanija i Fillip, Soraja, Dolores Lambaša, Mirna Radulović i Josif Tatić.

Članak se nastavlja posle reklama

Ako je neko sa ove liste nepoznat, ništa lakše – pitajte Google! Uostalom, globalni „Google Zeitgeist“ izveštaj omogućava i interaktivnu vizualizaciju podataka, kao i godišnji video, oba dostupna na web stranici google.com/zeitgeist.

“Zeitgeist” internet (nemački naziv za “duh vremena”) sumira milijarde pretraga napravljenih tokom godine. Pored “Zeitgeist” izveštaja krajem godine, koji ukazuje na dominantne trendove 2011 godine, postoji i nekoliko alatki koje daju uvid u globalne, regionalne, prethodne ili sadašnje trendove pretraga.

Članak se nastavlja posle reklama

Pretraga se zasniva na anonimnom, agregiranom izračunavanju koliko se često koja pretraga javlja tokom određenog vremenskog perioda.

Izvor: Tanjug
Foto: Miloš Nadaždin

Tagovi: