Zaposlene u svetu mode

by| januar 21, 2011

Da li ste ikada, dok ste se divili kreacijama tokom modne revije ili posmatrali primamljivu odeću u izlogu prodavnice, pomislili kako bi bilo divno da vam je sve to dostupno, na dohvat ruke? Naše sagovornice imaju upravo tu sreću – jer, moda je njihov posao.

Jelena KaranacJelena Karanac, marketing i PR menadžer „P….S…. Fashion“
„Volim pletenine i kombinaciju bež i sive, a naglavci su ‘štosni’ i veoma topli. Estetika u službi praktičnog moj je moto.

NEKO NOSI HALJINU, A NEKOGA HALJINA NOSI

Naj-naj ove zime: Pletenina, džins i efektan šal. sal
Pogled u ormar: Ubeđena sam da se nama češće dešava da zaključimo „kako nemamo šta da obučemo“ nego ženama koje nisu u modnom svetu.
Uvek & nikad: Obožavam majice sa efektnim i jakim printom, a otkad sam u modnom biznisu, zaboravila sam rečenicu „to nikada ne bih obukla“, jer sam prečesto samu sebe demantovala. Proces transformacije i menjanja je neverovatan, a još jednom dokazuje tezu da je lepota u oku smatrača.
Odeća i raspoloženje: Dobra odevna kombinacija može da mi pomogne da se osećam sigurnije, ali ne presudno. Kada sam zadovoljna ishodom posla u koji sam uložila dosta energije ili kad mi se desi nešto lepo, osećam se dobro i tada sam najbolje obučena!sal
Modne revije, časopisi, FTV : Praćenje modnih novosti predstavlja mi zadovoljstvo, inspiriše me i podstiče moju kreativnost.
Izgled ili udobnost: Ako bih rekla da nikad nisam žrtvovala udobnost zarad izgleda, bila bih neiskrena. Ali, takve situacije su toliko retke, da ih se jedva i sećam.
Racionalna ili emotivna procena kvaliteta i cene: Sklona sam, priznajem, da izgubim sposobnost racionalnog procenjivanja kada mi se nešto veoma dopadne! Bitno je da to još uvek ne narušava ozbiljno kućni budžet!
jaknaU čemu ću sutra na posao: Najšešće nemam pojma, pa ujutru usled hroničnog nedostatka vremena uglavnom biram već proverene kombinacije. Pokušaji eksperimentisanja u jutarnjim satima često se završe loše! Npr. uđem u kancelariju i shvatim da sam bluzu obukla sa naličja.
Detalji koji govore o stilu muškarca: Kada se na muškarcu vidi da je potrošio nekoliko sati na presvlačenje i posmatranje sebe u ogledalu, ni najsavršeniji izbor detalja ne može ga načiniti muškarcem od stila. Tu važe neka druga pravila.
Odnos prema trendovima: Svako na različit način može da nosi jednu te istu stvar. Tačnije, neko nosi haljinu, a nekoga haljina „nosi“, i u tome je osnovna razlika.
Modna pravila: Go stomak je dozvoljen samo na plaži, a haljina ne mora da bude crna da bi bila novogodišnja i ne mora biti roze da bi bila za devojčicu.

 

Članak se nastavlja posle reklama

 

Jelena Todorović, marketing i PR menadžer „Bugatti“Jelena Karanac

„Naj-naj ove zime? Dobar kaput, čizme i veliki šalovi, a ispod svega najzanimljiviji komad veša iz nove zimske kolekcije brenda B-Underwear“

Članak se nastavlja posle reklama

 

NE KUPUJEM RACIONALNO

Članak se nastavlja posle reklama

 

Sugestije kreatorima: U ovom poslu su takvi razgovori i komentari nešto što se podrazumeva. Osluškuje se tržište (domaće i strano), ljudi koji nas okružuju, a donekle je prisutan i lični stil svakoga ko doprinosi kreiranju modela.
Uvek & nikad: Veš, cipele i torbe su moja modna strast! Možda sam ih mogla nabrojati drugim redom, ali ništa ne bih mogla izostaviti.
Odeća i raspoloženje: Na stranu samopouzdanje, koje svako od nas nosi u sebi, ali ako sam zadovoljna kako izgledam tog jutra, celog dana ću zračiti optimizmom i pozitivnom energijom.
Modne revije, časopisi, FTV : Još kao devojčica znala sam koje su manekenke u top 10, pratila sam modne časopise i emisije… Bila sam opsednuta modom. Razmislite zašto svaka devojčica želi da bude kao Barbika…
Izgled ili udobnost: Dešava se, naravno, da obujem cipele sa vrtoglavim potpeticama i da u nijma provedem sate i sate, a to uopšte nije prijatno. Znači, moj odgovor je – da, ponekad žrtvujem udobnost radi izgleda, ali samo u tom smislu.
kompletRacionalna ili emotivna procena kvaliteta i cene: Kada mi se neki komad odeće ili nakita veoma dopadne, ne mogu da budem racionalna i kupujem ga u trenu. Da li će mi kasnije biti žao ili ne – to je već neštoGace drugo.
U čemu ću sutra na posao: Svake večeri kažem sebi da ću spremiti ili bar smisliti šta ću ujutru obući, ali nikada, baš nikada to ne uradim.
Detalji koji govore o stilu muškarca: Prvo primetim cipele, a onda procenim da li taj muškarac nosi odgovarajući konfekcijski broj tj. da li su mu nogavice i rukavi kratki ili onakvi kakvi treba da budu.
Odnos prema trendovima: Ne volim uniformisanost, ali uvek imam poneki komad koji se trenutno nosi. U svakom slučaju, kada želite da Gacenešto sebi kupite, a ne znate šta bi to moglo da bude, odaberite farmerke, jednobojnu majicu ili košulju i, naravno, nešto bez čega nijedna žena i uškarac ne mogu, a to je dobar veš, koji možete potražiti na sajtu www.b-underwear.rs

 

 

Članak se nastavlja posle reklama

Jelena Karanac

Biljana Jovanović, CEO Luna
„Crni kostim oblačim rado i često. U kombinaciji sa dezeniranim ili
jednobojnim košuljama, rolkama  ili bluzama uvek može da izgleda
drugačije

 

IZGLED ILI UDOBNOST? IZGLED!

 

Članak se nastavlja posle reklama

Naj-naj ove zime: Na prvo mesto je izbila crna, tanka rolka sa kratkim rukavima, koju kombinujem sa kostimima od kvalitetnih vunenih tkanina. To je ono što sam uz adekvatan nakit najradije nosila poslednjih meseci.
Pogled u ormar: Često se setim da mi je potrebno nešto iz nove kolekcije tek kada te stvari više nema u prodaji. Moje radno mesto zahteva garderobu koja je u skladu sa pravilima elegantnog poslovnog izgleda. Budući da se odevni predmeti iz Luna kolekcija međusobno veoma dobro kombinuju, relativno lako uspevam da uvek izgledam drugačije, a da imam prepoznatljiv stil.
Sugestije kreatorima: Moje sugestije dizajnerima su obično vezane za reakcije naših kupaca, a usmerene su ka tome da modeli budu što više prilagođeni ženama koje ih vole i nose.
Uvek & nikad: Ništa ne mogu da nazovem svojom modnom strašću, a nikada nisam volela da nosim preterano upadljive dezene, a naročito ne tufne.sako
Odeća i raspoloženje: Odeća nema neki naročit uticaj na moje raspoloženje. Eventualno, kada sam zaista zadovoljna onim što sam obukla, mogu da se osećam samouverenije.
Modne revije, časopisi, FTV : Na modne revije idem samo kada je neophodno, a modne magazine volim da prelistam, ali bih to verovatno radila i da se ne bavim modom.
jaknaIzgled ili udobnost: Ako baš mora da se pravi izbor između sjajnog izgleda i manje lepog, koji prati udobnost, po pravilu biram – izgled. Obično se trudim da stvari koje nosim zadovolje oba kriterijuma, što mi najteže polazi za rukom kada su u pitanju cipele.
Racionalna ili emotivna procena kvaliteta i cene: S obzirom na to da znam koliko koštaju tkanine različitih kvaliteta i koliko objektivno vredi izrada, vrlo lako mogu da procenim šta je realna cena nekog odevnog predmeta.
Detalji koji govore o stilu muškarca: Cipele.
Odnos prema trendovima: Nebitno mi je da li je nešto „apsolutni trend sezone“, jer uvek biram ono što mi se dopada i što mi odgovara. Tako se formira sopstveni stil.

 

 

Dejana Matić marketing koordinator Orsus

Jelena Karanac

Članak se nastavlja posle reklama

”Moja omiljena kombinacija ove zime idealna je i za jutro i za veče. Čini je tunika od vune i kašmira, uske pantalone ili helanke i visoke čizme”

 

U SVAKOJ ŽENI KRIJE SE MODNI KRITIČAR

Privatno i poslovno: Kod mene ne postoji velika razlika između odeće za posao i odeće za slobodno vreme, tim pre što sam do sada imala sreću da radim u firmama gde nošenje klasične garderobe nije bilo obavezno, već je uvek bila dozvoljena maksimalna doza kreativnosti i modne slobode.
Pogled u ormar: Ne postoji žena koja bar jednom nije rekla „nemam šta da obučem“, a većina to učini bezbroj puta. Sa povećanjem izbora modela koji su nam dostupni, muke se ne smanjuju, naprotiv.
Uvek & nikad: Moja modna strast su majice, tunike i suknje – broj modela, boja, dezena i veličina je beskonačan. U mom stanu možete pronaći i veliki broj aksesoara, a i cipele nisu malobrojne. Međutim, haljine su veoma retki gosti u mom ormaru.
Odeća i raspoloženje: Najčešće je izbor odeće uslovljen raspoloženjem. Ima dana kada žive boje obučem da bih se razveselila, a ima i onih kada je crna majica izazvana lošim raspoloženjem.
haljinaModne revije, časopisi, FTV : Verujem da u svakoj ženi čuči modni kritičar. Svaka od nas zna da odevnoj kombinaciji, kako svojoj tako i naših prijatelja i poznanika, da ocenu od jedan do pet. Modne revije, magazini i TV emisije samo su sredstva pomoću kojih saznajemo šta je in.
Izgled ili udobnost: Iako mi udobnost nije polazna osnova, smatram da se ne možete dobro osećati u nečemu što je pretesno ili preširoko. S druge strane, kada mi za oko zapadnu dobre cipele, kupiću ih makar i ne bile najudobnije na svetu. Ponekad se svaka od nas oseća kao Pepeljuga.cizme
Racionalna ili emotivna procena kvaliteta i cene: Kao i svim ženama, dešava mi se da u nastupu „zaljubljenosti“ u pojedine komade odeće, ne razmišljam o ceni.
U čemu ću sutra na posao: Trudim se da uveče odaberem kombinaciju za sledeće jutro, ali neretko se desi da ona ne odgovara vremenu, raspoloženju ili cipelama koje sam poželela da obujem. Tada sledi smišljanje šta će se uz šta najbolje uklopiti. Srećom, rano ustajem, pa ne kasnim na posao.
Detalji koji govore o stilu muškarca: U najvećem broju slučajeva dovoljno je pogledati cipele.

 

Članak se nastavlja posle reklama

TEKST I ORGANIZACIJA: BRANKICA TRESKAVICA
FOTO: TAMARA RADANOVIĆ DRAGOVIĆ
ŠMINKA: BRANISLAVA KOSTIĆ

 

Tagovi: