Trejler za novu „Lepoticu i zver“ je verovatno nešto najčarobnije što ćete videti danas

by | januar 31, 2017

Novu Diznijevu ekraniziaciju čuvene bajke „Lepotica i zver“ moći ćemo da gledamo od 16. marta 2017.

Foto: Promo

Ova igrana adaptacija animiranog klasika koja likove iz ove bajke preoblikuje za modernu publiku, ali ostaje verna originalnoj muzici i dopunjuje je s nekoliko novih pesama. „Lepotica i zver“ je bajkovita priča o putovanju Bele, pametne, lepe i nezavisne mlade žene koju je zarobila zver u zamku. Uprkos strahu, ona će se sprijateljiti sa začaranom poslugom zamka i naučiće da prevaziđe odvratnu spoljašnjost zveri i shvatiće da se dobrodušni pravi princ nalazi unutra. U filmu igraju Ema Votson u ulozi Bele, Den Stivens u ulozi Zveri, Luk Evans u ulozi Gastona, zgodnog, ali površnog seljaka koji zavodi Belu, oskarovac Kevin Klajn u ulozi Morisa, Belinog ekscentričnog oca, Juan Makgregor u ulozi Lumijera, svećnjaka, nominovan za Oskara Stenli Tuči kao Kadenca, cimbal, šestostruka dobitnica nagrade Toni, Odra Makdonald u ulozi Madam de Plakar, nominovan za Oskara Ian Makelen kao Časvort, sat iznad kamina i dvostruka dobitnica Oskara Ema Tomson u ulozi gđe Čajnik.

Priča i likovi koje publika zna i voli, oživeće u spektakularnoj igranoj adaptaciji Diznijevog klasika, „Lepotica i zver“.

Članak se nastavlja posle reklama

Klasična priča „Lepotice i zveri“ i njena snažna poruka da prava lepota dolazi iznutra, potiče iz Francuske u 18. veku i prvog štampanog izdanja ove bajke, „La Belle et la Bête” Gabrijele Suzan Barbo od Vilneva. Danas, ove teme su i dalje relevantne i priča nastavlja da očarava pripovedače, što je rezurtiralo brojnim interpretacijama u svim oblicima, ali Diznijev animirani film iz 1991. koji je nominovan za Oskara bio je konačna verzija.

 

Studio je osetio da adaptacija priče o dobrodušnoj devojci i zverskom princu ima potencijal da ponovo očara publiku, ali kad je studio predložio tu ideju Bilu Kondonu, on se plašio da radi rimejk nečega što je već besprekorno. „Smatram da je film iz 1991. savršen,“ kaže Kondon. Ali oskarovac, koji u svom rezimeu ima najrazličitije filmove kao što su „Devojke iz snova“, „Sumrak saga: Praskozorje 1. i 2. deo“, „G. Holms“ i „Kinsi“, uskoro je shvatio da je došlo pravo vreme za igranu adaptaciju. „Prošlo je 25 godina i tehnologija je sustigla ideje koje su uvedene u animiranom filmu,“ objašnjava on. „Sad je konačno moguće da se stvori fotorealistična verzija pričajuće šoljice za kafu u potpuno realnom igranom formatu.“

Članak se nastavlja posle reklama

Ovaj režiser je dobio priliku da snimi filmski mjuzikl kao omaž mjuziklima iz Zlatnog doba Holivuda, kao i priliku da ponovo poseti priču s kojom je emotivno povezan i da dublje zađe u likove kako bi shvatio šta je to što ih pokreće.

„Želim da publika prihvati formu mjuzikla i da shvati da muzičke numere u filmu ne odvraćaju pažnju, niti je prekidaju. One produbljuju radnju i pomažu da se stvori značenje.

Članak se nastavlja posle reklama

Ema Votson kaže: „Kad god čujem muziku iz ‘Lepotice i zveri’, to me vrati u detinjstvo i pruža mi onaj osećaj da će sve biti u redu i da postoji nada u svetu.“

Kondon je odlučio da proširi vanvremenske teme ove bajke i da doda dubinu i dimenziju poznatim likovima dok veliča ovaj animirani film i njegovo nasleđe.

Film nam pruža uvid u prinčev život pre nego što je postao Zver i objašnjava nam kako je postao čovek koji zaslužuje da bude proklet. Takođe proširuje Belin život pre nego što ode u zamak i upozna Zver i objašnjava nam šta njih dvoje imaju zajedničko i zašto su takvi kakvi su danas.

U srž priče su protkane i neverovatne nove pesme osmostrukog dobitnika Oskara, kompozitora Alena Menkena i tekstopisca koji je već veteran u ovom poslu i koji je dobio tri Oskara, Tima Rajsa, a zbog toga što je Kondon veliki fan pozorišnog mjuzikla i zna gotovo sve pesme, Menkenov posao je bio mnogo lakši. „Bil se razume u svoj posao i pravi je mikromenadžer u najboljem smislu te reči, jer se zaista posvećuje svakom elementu u priči i u muzici,“ kaže kompozitor.

Režiser takođe veruje da je saradnja s glumcima pre početka snimanja i pronalaženje pravog tona za njihov lik, proces od neprocenjive važnosti. U ovom slučaju, nedelje rada jedan na jedan s glumcima dovele su do čitanja celog scenarija kao i izvođenja nekih muzičkih numera s celim ansamblom i glumcima. To se pretvorilo u pravi koncert uživo. „Bil Kondon je odlučio da priredi predstavu i ja nikad nisam video tako nešto,“ kaže Ian Makelen. Ekipa se složila da je snimanje tako započelo na najbolji način i dalo im uvid u jedinstveno iskustvo koje ih čeka.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Tagovi: