Lepota&Zdravlje Beauty agenda
Na događaju Beauty Agenda okupile su se žene koje inspirišu – kreativne, samosvesne i autentične predstavnice sveta umetnosti, lepote, mode, muzike, digitalnih medija i zdravog života. Među zvanicama su bile: glumice Matea Milosavljević (@mateus31), Tijana Pečenčić (@twenty2twelve) i Marina Ćosić (@marinacosic); muzička producentkinja Petra Perović (@petra_perovic); modeli Dunja Radičević (@dunja_radicevic) i Milica Baždar (@bazdarmilica); influenserke Maja Boda (@maja.boda), Ivana Savić (@objektivana), Bogdana Kuzmanović (@loveboka), Katarina Radan (@radan.ka), Tašana Korać (@tasana_korac), beauty kreatorke Jana Dačović (@janadacovic), Aleksandra Vučković (@withinstalovealex) i Tamara Dimitrić (@tashlicious), kao i nutricionistkinja Snežana Paučinac (@sp_nutrition_and_health) i stilistkinja Vesna Stanković (@vekicarica). Svaka od njih donela je jedinstvenu energiju i stil, potvrđujući da lepota danas znači mnogo više od izgleda – ona je snaga, povezanost i autentičnost.
Road trip
Put od Beograda do vinograda Topole nije bio samo prevoz do destinacije – bio je uvod u iskustvo koje sledi. U saradnji sa renomiranom kompanijom Auto Nena, učesnice događaja Beauty agenda započele su svoje putovanje u stilu, komforu i apsolutnoj sigurnosti. Pet pažljivo odabranih automobila iz Peugeot i KGM (Ssang Yong) ponude, sa personalnim vozačima, bili su na raspolaganju ženama iz sveta umetnosti, mode, lepote i javnog života, koje su ovog dana putovale ne kao gošće – već kao VIP zvanice.
Svaki detalj ovog putovanja bio je promišljen: od udobnosti automobila, preko vožnje kroz predele centralne Srbije, do susreta i razgovora koji su se već tokom puta prirodno razvijali. Poseban pečat dala je sama kompanija Auto Nena, pionir domaće auto-industrije, osnovana davne 1987. kao prva privatna prodavnica auto-delova u velikoj Jugoslaviji. Danas, kao ovlašćeni diler prestižnih brendova Peugeot i KGM, Auto Nena predstavlja spoj sofisticiranosti, snage, tradicije i poverenja. Ovaj elegantni road trip postao je savršen uvod u dan koji je bio posvećen upravo tim vrednostima – slobodi, kvalitetu, samouverenosti i uživanju u svakom trenutku.
Welcome drink
Po dolasku u vinariju Draganić, zanice su dočekane osvežavajućim welcome drink-om – grappa-om ili čašom pažljivo odabranog vina, koji su odmah pokrenuli opuštenu i prijateljsku atmosferu. Taj prvi trenutak bio je kao mali ritual dobrodošlice, prilika za prve razgovore, osmehe i zagrevanje za sve što ih očekuje.
Brunch by Butler Catering
Nakon toga, usledio je brunch u organizaciji Butler Cateringa, koji je pokazao zašto s razlogom nosi reputaciju eminentnog imena na domaćoj kulinarskoj sceni. Svaki zalogaj bio je vizuelno promišljen, a ukusom još promišljeniji – spoj modernog koncepta tradicionalne balkanske kuhinje. Slani segmenti nisu bili samo u funkciji posluženja, već deo atmosfere: tihi saučesnici razgovora, povod novih susreta i uvertira u događaj koji slavi autentičnost i lepotu u svakom obliku.
Nastao iz ljubavi prema kulinarstvu i prijateljstva koje je iz poslovne saradnje preraslo u zajednički poziv, Butler Catering pokazao je da prava gastronomija nije stvar trenda – već emocije, autentičnosti i iskustva koje ostaje u pamćenju.
Masterclass powered by CATRICE
Jedan od centralnih trenutaka događaja bio je Masterclass by Kika Studio powered by CATRICE, mesto gde su inovacija i kreativnost došle do izražaja. Pod stručnim vođstvom profesionalne šminkere Mirjane Milošević, poznatije kao Kika, jedne od najtalentovanijih makeup umetnica iz Srbije, posebno priznate po neverovatnim iluzijama nastalim body paint tehnikom, učesnice su imale priliku da se upoznaju sa najnovijom kolekcijom poznatog brenda CATRICE.
U ambijentu sa profesionalnom makeup postavkom, učesnice su mogle da prate demonstracije i istovremeno isprobaju savete u praksi. Posebna gošća, influenserka Jana Dačović, uputila je nekoliko reči podrške i motivacije, dodatno podstičući učesnice da prihvate svoju jedinstvenu lepotu i oslobode kreativnost. Kika Studio je, tokom masterclass-a ne samo prenosio tehniku i trendove, već i osnaživao žene da se izraze na svoj način, naglašavajući filozofiju brenda CATRICE – autentičnost, slobodu i moć ličnog stila.
Wine tour
Nakon inspirativnog Masterclassa by Kika Studio powered by CATRICE, usledio je zasluženi predah u vidu vođenog obilaska vinarije i vinskog podruma Draganić. Ova vinarija, osnovana 2017. po ideji osnivača Srđana Draganića, građevinskog inženjera i strastvenog vinoljupca, donosi duh prelepih toskanskih predela pravo u srce Šumadije. Baš kao što su toskanski vinogradi poznati po svojim brežuljcima, tako su i vinogradi u Topoli, na proplanku Karaula u selu Lipovac, posejani sa posebnom pažnjom i vizijom.
Posebnost vinarije Draganić ogleda se u tome što na svojih deset hektara gaji sorte koje su po prvi put proizvedene u Srbiji. Reč je o San Giovese-u, autohtonoj italijanskoj sorti grožđa i Palavi, koja predstavlja sortu nastalu ukrštanjem Gewürztraminer i Müller-Thurgau. Tokom obilaska, učesnice su imale priliku da se upoznaju sa procesom proizvodnje vina, da uživaju u vinskoj degustaciji i da upiju mirise i poglede koji oplemenjuju ovu jedinstvenu lokaciju.

Coffee break by Grand kafa
Za savršen predah tokom dana usledio je Coffee break by Grand kafa. Iz prepoznatljivog brendiranog retro kamiončića, služile su vrhunske kafe u specijalno dizajniranim, brendiranim Lepota&Zdravlje x Grand kafa šoljama za poneti. Ovaj šarmantni kutak postao je omiljeno mesto za kratku pauzu i druženje, gde su učesnice imale priliku da isprobaju široku paletu ukusa koji su pažljivo birani kako bi zadovoljili različite navike i stilove života.
Zvanice su predah pravile uz sveže mlevenu kafu prepoznatljivog ukusa ili nove, uzbudljive arome, jaka ili nežna, pitka ili prefinjena, slađa ili gorča. Pod parolom Hajde da svakog dana imamo vremena za zajedničku šoljicu kafe ovog puta samo zajedno uživali u Grand Gold, Grand Aroma, Grand Strong, kao i Grand 100% Arabica, ali i Single Origin ukusima Peru Chanchamayo i Rwanda Bourbon.
Iz linije Insta Grand, bogatom paletom proizvoda koja zadovoljava potrebe svih generacija i daje potpuno uživanje u kremasto kafenim ukusima, služene su instant kafe – Insta Grand Gold i Insta Grand krema, kao i provereno dobra Insta Grand Clasic.
Photo session powered by HONOR
U srcu netaknute prirode Šumadije, u autentičnom ambijentu, održana je interaktivna radionica pod nazivom Photo Session powered by HONOR. Globalni tehnološki brend HONOR predstavio je svoju novu seriju pametnih telefona – HONOR 400 i HONOR 400 Pro, koji donose spoj stila, inovacije i moćnih AI funkcija. Učesnice su imale priliku da se upoznaju sa najnovijim tehnologijama iz oblasti fotografije, fokusirajući se na AI portretnu kameru i impresivni Super Zoom.
Kroz praktične savete koje je vodila Anđela Jakovljević, učesnice su naučile kako da koriste pametne funkcije telefona za pravljenje profesionalnih fotografija, kako da uhvate savršen kadar u svakom trenutku i kako da istaknu svoju jedinstvenu lepotu uz pomoć naprednih AI alata. Ova radionica pokazala je da HONOR telefoni nisu samo tehnološki gedžeti, već moćni lifestyle alati za sve one koji žele da svaki trenutak zabeleže i pretvore u pravu umetnost.
& nešto slatko za kraj by Modla 180°C
Za najslađi deo dana bila je zadužena Jelena Perović, osnivačica manufakture Modla 180°C, male radionice domaćih poslastica, hlebova i slanih zalogaja smeštene u srcu Dorćola. Zajedno sa svojom saradnicom Tijanom Anđelić, Jelena Perović je donela dašak topline i autentičnosti kroz pažljivo pripremljene deserte, koji su savršeno zaokružili gastronomski deo događaja.
Na meniju su se našle njene prepoznatljive vanilice koje su se sjajno slagale uz vina vinarije Draganić. Svaki zalogaj bio je omaž domaćoj recepturi, pripremljen s pažnjom i strašću prema ukusu koji budi emocije. Slatki kutak Modla 180°C brzo je postao nezaobilazno mesto za sve dame koje su želele da uživaju u nečemu poznatom, a ipak posebno autentičnom.
Ovaj slatki trenutak bio je savršena uvertira za neformalno druženje koje je usledilo u opuštenoj atmosferi. Uz zalazak sunca i prelep ambijent, gošće su nastavile da razmenjuju utiske, povezuju se i uživaju – upravo onako kako izgleda dan osmišljen za žene koje znaju da cene kvalitet, zajedništvo i lepotu trenutka.
Lepota & Zdravlje special edition
Kako bismo ekskluzivan event Beauty agenda učinili još posebnijim, specijalno za gošće događaja prezentovali smo special edition aktuelnog broja magazina Lepota&Zdravlje sa Anom Đurić, Kostraktom, na naslovnoj strani. Ekskluzivitet ovog izdanja magazina Lepota&Zdravlje leži u limitiranoj seriji od samo 30 primeraka magazina koji su naše zvanice ponele sa sobom kao podsetnik na ovaj dan i događaj koji slavi ženu.
Goody bag
Za savršen završetak dana, naši partneri i saradnici su se pobrinuli da svaka učesnica ponese ne samo lepe uspomene, već i pažljivo osmišljen goody bag – set poklona koji spaja negu, stil, ukus i funkcionalnost. Rilastil je darovao SUN Transparentni sprej SPF 30, dok je Dr. Grandel obradovao dame svojim luksuznim preparatom Beautygen Renew I¹ Silky Touch, za nežnu i osveženu kožu. Bonatti je poklonio elegantnu prozirnu torbu za plažu sa peškirom – savršen letnji dodatak. Brend Nutrifit svoje funkcionalne Nutrifit paste, dok je Grand kafa upotpunila poklon pakete svojom kafom i keramičkom šoljom. Brend CATRICE je obradovao učesnice setom proizvoda koji uključuje: Glam & Doll Volume Brown vodootpornu maskaru, The Dark Cocoa paletu senki, Soft Glam Filter stik za lice, Sun Lover Glow bronzing puder, Plump It Up Lip Booster sjaj za usne, Plumping olovku za usne, Gel Affair lak za nokte. Tehnološki brend HONOR poklonio je elegantni GIFT box, dok je domaćin događaja, vinarija Draganić, svakom gostu darovao flašu vina kao uspomenu na nezaboravan dan proveden među vinogradima.
Lepota&Zdravlje Beauty agenda pažljivo osmišljen događaj sa idejom da spoji ono što savremenu ženu zaista zanima i pokreće – lepotu, tehnologiju i uživanje. Svaki segment bio je poziv na osnaživanje – ne kroz ideal, već kroz sadržaj koji se gradi na realnim vrednostima. U svetu koji često nameće šta bi žena trebalo da bude, ovaj događaj je tiho, ali snažno podsetio koliko je važno da žena ostane ono što već jeste – svoja, hrabra, radoznala, negovana, digitalno pismena, ali i doterana, nežna, emotivna, svoja i autentična.