Najjači utisak Beogradske nedelje mode koji se pije

by | maj 17, 2018

Dok smo još pod utiskom modnih trendova, ideja i kreacija koje je donela 43. Beogradska nedelja mode, ne možemo da ne pomenemo jedan od najjačih utisaka koji nije za oblačenje već za piće. Na otvaranju ove manifestacije je jedinstvenim plesom na svili koji se odigrao “među oblacima” predstavljena nova voda kompanije Coca-Cola – Smart Water. Ova kompanija ne prestaje da nas iznenađuje svežim napicima i svežim idejama i ovoga puta je svim prisutnima predstavila Smart Water – vodu inspirisanu oblacima. Koristeći najsavremeniju tehnologiju ponovili su prirodni proces stvaranja i kruženja vode u prirodi i stvorili ovu jedinstvenu vodu.

VIZUAL media

Zvuči komplikovano? Mi mislimo da je pametno. Sa dodatim mineralnim solima magnezijuma, kalijuma i kalcijuma koje joj daju čist, osoben i svež ukus, Smart Water je idealno osveženje za radoznale, urbane, ambiciozne i motivisane za uspeh. To potvrđuje i planetarno poznata glumica Dženifer Eniston, kojoj je ova voda omiljeni “aksesoar” i ima je uvek uz sebe. Taj trend su usvojili i svi posetioci najznačajnijeg modnog događaja u zemlji.

Smart Water se pored svojih dobrih osobina izdvaja i dizajnom koji odiše inovacijama, prestižom i stilom i koji je osvojio prestižne nagrade. Već pozicioniran kao broj 1 premium brend u Velikoj Britaniji i Americi, Smart Water je prvi put predstavljena domaćem tržištu na 43. Beogradskoj nedelji mode i uskoro ćemo moći da uživamo u svemu što ona predstavlja, baš kao Dženifer.

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: