Posvećene ste svom poslu, ali još uvek ste daleko od unapređenja? Možda je problem u ovim lošim navikama
Savesno obavljate svoj posao, pa ipak vam se čini da vas ne cene dovoljno. Verovatno su u pitanju vaše navike, zbog kojih ne ostavljate utisak najodgovornije osobe, a na koje vi i ne obraćate pažnju.
Možda niste svesni ali neke navike čine da na radnom mestu izgledate veoma neprofesionalno. Zato se potrudite da ih iskorenite, ako ste ih uočili kod sebe.
1. Imate previše samopouzdanja
Samopouzdanje je jedna od vaših vrlina, doslovno karta za uspeh u poslovnom svetu. Ali ako ste previše umišljeni i više pričate o svojim uspesima, nego što radite na tome da postignete rezultate. Ovakvo ponašanje, pre ili kasnije može dovesti do kritike nadređenih, pa čak i otkaza.
2. Nedovoljno pažnje posvećujete poslu
Iako vama izgleda da ste posvećeni poslu, promiču vam važne obaveze. Možda je uzrok tome, što verujete da je multitasking spas. Zapravo je bitno da se fokusirate na jednu po jednu obavezu, kako biste bili sigurni da ste svaki posao obavili i više nego dobro, bez nepotrebnih propusta.
3. Ne umete da prihvatite kritiku
Konstruktivna kritika mogla bi vam biti od pomoći, ali vi ne umete da se nosite sa njom. Bolje bi vam bilo da zaboravite na povređeni ego, bar kada je posao u pitanju. Iz adekvatne kritike možete naučiti mnogo, samo ako je primite hladne glave i razmotrite gde zaista grešite. Ne dopustite da vas povređena sujeta sputa u napretku u karijeri.
Pročitajte i…Coaching by TaRa: Premoreni za uspeh
Zapratite nas na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Youtube i pridružite nam se na Viber public chatu