Avon stvara najbolju kompaniju za svet
Novo poglavlje u radu svetskog brenda
Nedavnim spajanjem kompanija Avon i Natura &Co, nastala je četvrta po veličini kozmetička grupa na svetu. O benefitima ovog poslovnog poteza, kao i Avonovim planovima i inovacijama, razgovarali smo sa Angelom Cretu, generalnom direktorkom kompanije Avon.
Na koji će način spajanje kompanije Natura &Co i Avona uticati na sam brend?
– Ovaj potez predstavlja novo poglavlje koje će nam omogućiti da nastavimo s unapređenjem poslovanja i povećanjem pozitivnog uticaja naše kompanije na žene i svet. I u godinama pred nama, nastavićemo da osnažujemo brend, da digitalizujemo poslovanje i podstičemo snažnu mrežu od pet miliona Avon dama i ljubiteljki naših proizvoda. I u našoj novoj porodici – Natura &Co– pokreće nas srce. Zato kažemo da stvaramo ne najbolju kozmetičku kompaniju u svetu, nego za svet.
Nakon nekoliko godina, na čelu kompanije Avon, na globalnom nivou, ponovo je žena. Da li će i na koji način to uticati na narednu eru kompanije kojom rukovodite?
– Kao generalna direktorka, žena i menadžerka, izuzetno se radujem što ću u trenutku transformacije Avona raditi s našim talentovanim timovima širom sveta. Ne postoji strategija koja će doneti pobedu bez snage samih igrača. Na svu sreću, imala sam mnogo sjajnih uzora i mentora. I dan-danas nastavljam da učim od ljudi koji me okružuju – od sopstvenog tima, kolega, fantastičnih ljudi u kompaniji i van nje. Avon nije samo beauty kompanija. Zahvaljujući njoj, pet miliona žena širom sveta zarađuje, uči, povezuje se i međusobno podržava, a samim tim i utiče na svoje porodice, sredine u kojima žive, kao i na čitav svet. Kao žena, smatram da je to veoma snažno i ponosna sam što sam deo ove priče.
Karijeru u Avonu započeli ste 1998. godine, kao menadžerka prodaje u rodnoj Rumunije. Vaš naredni profesionalni izazov bilo je pokretanje tržišta u Srbiji, što se smatra jednim od najuspešnijih poslovnih poteza kompanije. Kako doživljavate to vreme?
– Kao deo tog sjajnog tima, naučila sam mnogo toga. Volim region iz kog dolazim, on će zauvek biti deo mene. Posebno sam ponosna upravo na pokretanje i razvoj poslovanja u Srbiji. Od samog starta verovala sam da ta priča ima snažan potencijal – da ćemo premašiti očekivanja. Tržište Srbije je, na neki način, obeležilo moju karijeru. Zajedno smo rasli, razvijali se, ostvarivali velike rezultate… Pored uspeha u poslovnom smislu, Srbiju pamtim i po divnim emocijama, poznanstvima, ali i hrani.
Kompanija Avon poznata je po inovacijama. Kojim novitetima ćete nas obradovati u 2020. godini?
– I u ovoj godini, fokus će biti na razvijanju oblasti istraživanja, digitalizaciji poslovanja i angažovanju naše velike mreže od pet miliona Avon dama. Kada su proizvodi u pitanju, nastavljamo u pravcu revolucionarnih rešenja. Naše novo otkriće u nezi kože – Protinol™ – prvi je sastojak koji obnavlja „bebi-kolagen“ kroz topikalnu negu kože. Kolagen čini do 80% kože, usled čega je i najvažniji strukturni protein. Ipak, zbog same složenosti, nakon gubitka, teško ga je nadoknaditi. Očekuje nas i sjajna saradnja s najboljim svetskim parfmierima, koji su za Avon napravili prava mala umetnička dela – Artistique parfeme. Kada je reč o našim društveno odgovornim kampanjama, nastavljamo još glasnije. Pratite nas i pridružite nam se!