Šta boja odeće govori o vama?

by | februar 9, 2012

Da li ste znale i da boja odeće koju nosite šalje određenu poruku suprotnom polu? Saznajte o kakvim se signalima radi.

Mnoga istraživanja su pokazala da svaka boja šalje određenu poruku, koja podsvesno dopire do muškog uma i u njemu podstiče stvaranje određenih osećaja.

Bejbi plava, kao i svetloružičasta boja, podsvesno odašilju poruku nevinosti, skromnosti i sramežljivosti. Te bi boje trebale navesti muškarca da prema vama bude strpljiv, nežan i posvećuje vam puno brige i pažnje.

Bela odeća predstavlja snažnu privlačnost i vrlo je atraktivna muškarcima. Bela boja simbolizuje čistoću, jedinstvo, sigurnost, skromnost, a muškarci je na ženama doživljavaju kao simbol nežnosti i jednostavnosti.

Članak se nastavlja posle reklama

Crna je boja autoriteta i moći, kao i greha i čarobnjaštva. Crnom bojom žene šalju muškarcima poruku da su one glavne i da su preuzele inicijativu. Crna je vrlo privlačna muškarcima međutim na drugačiji način od bele. Devojke koje nose crno, muški pol doživljava kao misteriozne i pomalo opasne, a to im je jako zanimljivo.

Uz crno i belo, ružičasto je opet priča za sebe. Ova će boja odeće naterati muškarca da se iskreno zaljubi u ženu, a muškarcima ta boja na ženama šalje poruku da žele – ozbiljnu vezu i brak! Romantične dušice su, prema ovoj zabavnoj teoriji i naizgled opasne žene.

Ako želite da naterate muškarca na malo više romantičnosti, najbolje je da nosite svetle nijanse ružičaste, plave, zelene i žute boje.

Članak se nastavlja posle reklama

Dakako, crvena je boja strasti. Ubrzava otkucaje srca muškog roda. Ta boja podstiče intenzivne osećaje, želju za poljupcima i snažnu strast. Ako želite muškarcu da na sastanku povećate dozu adrenalina u krvi i da ga naterate da za vas napravi sve, izaberite crvenu odeću.

I, konačno, jedva sasvim drugačija boja. Bež boja muškarcima je baš previše privlačna nijansa. Ako već volite tu boju, najbolje je da je kombinujete s drugim bojama kako bi situacija bila zanimljivija.

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: