Jedna od napopularnijih srpskih jutjuberki okupila je internet džet-set

by | jul 29, 2016

Prva pesma i spot jedne od domaćih najpopularnijih jutjuberki i jedne od Pinkovih zvezdica – Ruže Rupić ugledali su svetlo dana!

Promocija pesme Slatko mi je #SlatkoMiJe za koju je kompoziciju i aranžman uradio Pavle Radulović, a tekst Gordana Gvozdenović, održana je juče u Laboratoriji kafe uz pripadnike sedme sile, kao i influensere domaće online zajednice.

Pesma je objavljena na YouTube kanalu WOOW Balkan – i za par dana dostigla cifru od skoro 250.000 pregleda.

Ruža se ovom prilikom posebno zahvalila svojim roditeljima, saradnicima, najboljoj drugarici i modelu iz spota Lazaru Adamovu kao i svim prisutnima na podršci tog, za nju, veoma bitnog dana. Dodaje da je činjenica da ima svoju pesmu i spot njeno ostvarenje sna.

Članak se nastavlja posle reklama

Pored Ružine majke, koja je vodila ovaj zvanični deo događaja, obratila nam se i tekstopisac pesme Gordana Gvozdenović. Započela je rečima da sve stvari koje se dese spontano, ispadnu i najbolje, baš kao njena saradnja sa Ružom. Ovu mladu pevačicu i jutjuberku okarakterisala je kao mladu osobu u telu odrasle žene koja ima odlučna i hrabra razmišljanja, a ujedno je lepršava i slatka i, kao takva, predstavlja inspiraciju za sam naslov pesme Slatko mi me.đ

Promo

Promo

Događaj su uveličali, između ostalih i učesnik Pinkovih zvezda Stevan Madžarov i učesnik Pinkovih zvezdica Mateja Vukašinović.

Članak se nastavlja posle reklama

Na dešavanju se pojavila i PR jedne od naših najvećih pevačkih zvezda Lepe Brene – Ivana Đorđević. Ona je istakla da je dobro da mladi ljudi imaju nešto što ih pokreće, a da to nisu jednolične stvari. Ako su uz to i talentovani, može se iz hobija izroditi blistava karijera.

Promo

Promo

Članak se nastavlja posle reklama

Pripadnici važne sfere društva koja i te kako ima uticaja na oblikovanje novih trendova, tviteraši, bili su još jedna grupa koja se obrela u Laboratoriji kafe. Ivan Agbaba, Vladimir Marković Looney i Bogoljub Veličković su činjenicu da je Ružin spot pregledan više od 200.000 puta za samo nekoliko dana bez ikakve medijske podrške iz ugla tradicionalnih medija, pokazatelj važnosti Internet prisustva i broja ljudi koji prate Ružin rad na YouTube kanalu kao i Instagram. profilu (120.000+ pratilaca). Još jedna od činjenica jeste da mladu pevačicu većina ljudi zna primarno kao YouTube lice, a tek onda kao jednu od učesnika Pinkovih zvezdica. Ruži Rupić želimo mnogo sreće i uspeha u svemu što pokrene, a vama preporučujemo da vam ovo leto bude slatko uz #SlatkoMiJe.

Tagovi: