Izabrane dobitnice velikog hair mejkovera
Nedavno smo vas pozvali da nam napišete zašto baš vas da odaberemo za hair mejkover, a tri čitateljke dobiće priliku da im vrhunski stručnjaci priušte pravi preobražaj.
Tri čitateljke koje su po izboru L&Z redakcije dale najorginalniji odgovor osvajaju farbanje farbom Green Light i feniranje u jednom beogradskom frizerskom salonu, a svojim umećem njihovu kosu ulepšaće frizer Stefan Ašanin.
Čitateljka Katarina napisala nam je:
Zašto mene izabrati? Uvek sam željna promene, a kako čovek teško može promeniti sebe, uvek je tu kosa i frizura da se promeni. Imala sam razne varijante od prirodne duge talasaste tamnosmeđe preko plave do crvene i bob frizure…sada sam u nekoj cokoladnoj nijansi loba i zelim nesto novo zelim novu frizuru za novu godinu.
Čitateljka Miljana ovako je opisala svoju kosu:
Kosa je moj zaštitni znak, odražava se na moje raspoloženje i samopouzdanje, Duga je i plava, samim tim poprilično teška za održavanje. U poslednje vreme imam puno obaveza i ne stizem da brinem o njoj, samo je skupim u punđu jer se više ne ponosim njom.
Često isprobavam vaše beauty savete i to sa vrlo uspešnim učinkom. Verujem da mi treba dobar makeover, i baš zato što verujem vašim stručnjacima, ne sumnjam da bi ste obavili odličan posao. Mislim da bi ovakva promena dosta poboljšala moje raspoloženje i izgled moje kose. Pozdrav.
Čitateljka pod pseudonimom Spremna za promene poslala nam je sledeći komentar:
Promena izgleda može da označi prekretnicu u našim životima, kako smo na izmaku 2015. godine… Mogla bih ih spojiti i obnoviti zavodljivost, mladalački stav, sofisticiranost, samopoštovanje, novootkrivenu vrednost… Neograničen broj poruka šaljemo svojim izgledom, hajde da pokažem da sam spremna za nove početke i to novom bojom kose…
Green Light je italijanski brend čija je globalna misija lepota i blagostanje. Linija je nastala kao rezultat pedesetogodišnjeg iskustva i stalnog razvoja u industriji za negu kose. Ova kompanija snabdeva svetske frizere proizvodima, uslugama i opremom vrhunske tehnologije. Njene proizvode koristi čak 30 svetskih kozmetičkih kuća.