Šta je vaš najveći šoping greh? Ostavite komentar i osvojte poklon.

by | januar 21, 2014

Jeste li ikada primetili kako vas neki proizvod ne zanima, ili vam čak deluje odbojno (npr. cipele), da biste se posle izvesnog vremena predomislili? Kada počnete da ih viđate na svakoj trećoj prolaznici, odjednom pomislite: ”Moram da ih imam!”.

Pripišite to neuronskim ogledalima, neuronima koji se aktiviraju kad se jedna radnja izvodi i kada se ta ista radnja posmatra.

Neuronska ogledala kriva su i za nesvesno kopiranje tuđeg ponašanja. Sve što gledamo (ili o čemu čitamo) da neko radi, radimo i mi – u svojim mislima. Prilikom kupovine, naša neuronska ogledala stvaraju želju da i sami posedujemo neku stvar koju smo videli kod drugih.

Više o ovoj zanimljivoj temi možete pročitati u knjizi „Kupologija“ Martina Lindstorma, koju izdaje Laguna. Odgovorite nam na pitanje Šta je vaš najveći šoping greh?, a tri čitateljke koje ostaje najkreativniji komentar Laguna će darovati ovim izdanjem.

Imena dobitnica objavićemo u petak, 24. januara u 12 sati.

Članak se nastavlja posle reklama

kupologija

Tagovi: