Dijamantsko ime i Parisienne

by| oktobar 13, 2009

Drage moje, nadam se da ste mi dobro i zdravo. I ove sedmice uživajte u ovome što sam pripremila za vas.


 

Dijamantsko ime: Jednostavno i efektno…

 

Svi oni koji obožavaju kultnu seriju Seks i grad sigurno će se setiti slavne ‘Keri’ ogrlice koju je Sarah Jessica Parker nosila u celoj seriji, a skoro izgubila kad je otputovala u Pariz u poslednjoj epizodi.
Popularna serija učinila je da kroz godine ova obična ogrlica postane ‘must have’ modni dodatak. Iako su ogrlice sa imenima bile popularne tokom devedesetih, Icecool.co.uk se pobrinuo da se ovom komadu nakita vrati stara slava, pa je odlučio da ponovo počne da ih proizvodi kao “Your Name in Diamonds ogrlice“, a njihov veliki povratak dogodio se upravo u dugoočekivanom filmu Seks i grad.

Članak se nastavlja posle reklama


Kate Moss je Parisienne

Od samih početaka mirisi Yves Saint Laurent kao da odišu prepoznatljivim francuskim šarmom i prefinjenošću, pa se snažno izdvajaju iz mora drugih sa jasnim naznakama da se radi o nečemu što je izvorno francusko.
Kako je YSL obožavao Pariz i postao simbol tog grada, uopše ne čude imena kojima je svoje mirise imenovao još za života poput Rive Gauche. Nakon njegove smrti tradicija se nastavlja, pa je najnoviji proizvod već proglašen jednim od budućih kultnih mirisa. Ime mu je Parisienne. Odlično ime koje prati i odlična kampanja sa Kate Moss u glavnoj ulozi. Senzualna, podatna, mistična i prefinjena, prekrivena mirisnim ružama Moss utelotvoruje duh prave Parižanke.
Je li jutro ili vece, toplo ili hladno nemoguće je znati, čime se jasno daje do znanja kako je miris stvoren za sve prilike i sva godišnja doba. Sigurna sam kako će biti veran pratilac otmenih Parižanki, ali i svih drugih koji cene kvalitet imena Yves Saint Laurent.

Članak se nastavlja posle reklama


Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane…

Članak se nastavlja posle reklama

Otkako je prošle sedmice objavljeno kako je Hermes za 75 miliona funti osigurao trgovinu nakita Asprey u londonskom New Bond Street-u, pojavile su se glasine kako je time zapravo kupljen sam brand.
Hermes, kojem je kreativni direktor Jean Paul Gaultier, proteklih je šest meseci povećao promet za više od sedam odsto na 874,9 miliona evra a sve to uprkos globalnoj ekonomskoj krizi.
No Aspreyu nije išlo tako dobro. Oni su otišli u minus poslednjih sezona, a samo prošle godine prodaja im je pala za 4 miliona funti, a investitori su priznali kako neće moći da budu podrška još dugo. Je li to rezultiralo kupovinom Aspreya od strane Hermesa, još se ne zna.

 

Financial Times: Jednostavno i potrebno!

O pametnom investiranju i popularnosti istog većc sam pisala , i sigurna sam kako će se ove jeseni i zime mozda više nego ikad investirati u one prave, klasične odevne predmete. Njih ćete naravno poželeti da obučete i za nekoliko godina!

 

Članak se nastavlja posle reklama

Još ako ste u poslovnom okruženju koje teško podnosi hirovitost modnih tendencija, editorijal koji vam pokazujem je kao stvoren za vas. Devojke su odevene maksimalno jednostavno u vrlo klasičnu odeću, no i trendovi su prisutni – kako kroz haljine naglašenih ramena tako i kroz vrlo dobre kombinezone.
Da budem iskrena, radi se o formi pokazivanja onoga sto svakoj ženi zaista treba u ormaru. A odabrane žene izgledaju odlično na jednostavnim i lepim fotografijama.


 

Pozvani ste na venčanje?

Statistike kažu kako se nešto više od 70% venčanja odvija upravo u prelaznim godišnjim dobima, dakle u jesen ili proleće. Iz tog razloga sam se ovaj put odlučila da inspirišem sve vas koji ste pozvani da prisustvujete toj radosnoj ceremoniji.
Haljinica na jedno rame je hit sezone, pa zašto venčanje ne bi bilo idealan izgovor da je sebi priuštite. Neka bude u nekoj upadljivoj boji, najbolje u nijansama zelene tako da ceo styling možete lepo da zaokružite crvenim ružem i lakom za nokte.


Članak se nastavlja posle reklama

CELEBRITY STYLE

 

Keri Hilson pokazuje još jednom da izgledati kao zvezda nimalo nije teško.

 

Članak se nastavlja posle reklama

Majica 2.200 dinara – Forever 21, Jean Waistcoat 2.800 dinara – Forever 21, Helanke 1.700 dinara – ASOS, Lančić (biser) 750 dinara – Forever 21, Lančić sa priveskom 560 dinara – Forever 21, Čizmice 1.400 dinara – Wet Seal, Minđuše 280 dinara – H&M

 

 

 

Vanessa Hudgens, još jedna Disney Diva koja izgleda fenomenalno.

Članak se nastavlja posle reklama

 

 

Mini Haljina 2.55 dinara dinara – YesStyle.com, Kajiš 1.200 dinara – harlotte Russ, Cipele 8.400 dinara – Zappos.com, Minđuše 450 dinara – Forever 21, Torbica 2.800 dinara – Marks & Spencer

Tagovi: