Kenzo tigar zaintrigirao horde urednika i blogera
Kenzo ima problem! Od pomalo zaboravljene modne marke stigli su do tačke kada se grčevito bore da obezbede dovoljan broj aktuelnog komada – duksa, čija je prodaja ušla u anale. Na svaka dva do tri sata, kutak gde stoje biva opustošen.
Carol Lim i Humberto Leon, koji su preuzeli mesto kreativnih direktora u Kenzu u julu 2011. godine, uspeli su da ostvare ogroman uticaj na aktuelnu modu i trendove. Dok su istraživali prošlost brenda, naišli su na simpatičan logo koji je prikazivao stilizovanog tigra. Odlučili su da ga stave na džempere za kolekciju jesen/zima 2012/13.
Iako na prvi pogled ovo nije detalj koji bi mogao da rastopi srca modnih znalaca, preko noći ovo postaje apsolutno obavezan odevni komad. Vibrijajuće boje i zanimljiv print je zaintrigirao horde urednika, bajera i blogera.
Međutim, ova popularnost nije poljuljala zdrav razum ovog simpatičnog dvojca, koji tvrde da su na svom primeru dokazali da prava muško-ženska prijateljstva ipak postoje. Oni su mudro pokrili širok spektar kupaca, njihove cene nisu nerealne i uvek se zapitaju da li određena stvar zaista toliko vredi.
Izvor: ljepota.ba