Louis Vuitton osvaja svemir

by| jul 28, 2009

Drage moje,

kao i uvek volim da znam da ste mi dobro i zdravo. Kod mene je ovih dana je prava frka i trka. U narednoj sedmici imam čak tri venčanja u tri različita grada, pa sam se oko toga malo zabavila… Nikad ne znam šta treba da se kupi za svadbu 🙂
A tako i moje haljine… Nikako da se odlučim šta da obučem 🙂 Ko je rekao da je lako biti žena…
U svemu ovom nadam se da ću naći malo vremena da odem do Sarajeva da posetim svoju prijateljicu koja takođe treba da se uda krajem ovog meseca…


lepota i zdravlje


Članak se nastavlja posle reklama




Članak se nastavlja posle reklama

Dolce&Gabbana smanjuju cene
Prva stvar koju klijenti zapitkuju ovih dana u prodavnicama jeste „To je lepo, ali koliko košta?“, rekao je Stefano Gabbana za Vogue. „U ovom trenutku nesigurnosti, ljudi više troše na neke druge užitke poput putovanja, a manje na nove haljine.“
Stoga je modni dvojac Dolce & Gabbana odlučio da ‘sreže’ cene za 20%.
„Ideja je da se makne sve što je suvišno. Previše je odeće, previše sezona, previše oglašavanja, previše svega sto utičce na konačnu cenu“, konstatovao je Domenico Dolce. „Želimo da se stvari vrate na to kakve su bile pre 20 godina. Moramo povući crtu kako bismo spasili tržište i firmu. Okrećemo novu stranicu.“
Iako dobra vest, u praksi će se sniženje cena sprovoditi tek od sezone proleće/leto 2010!


Članak se nastavlja posle reklama






Članak se nastavlja posle reklama

lepota i zdravlje





Članak se nastavlja posle reklama


Burberry otkrio novu britansku ikonu!
Već znamo kako je slata Emma Watson novo lice Burberrya, a sada imamo prilike da vidimo i fotografije sa snimanja reklamne kampanje za nadolazeću jesen. Iako nam je Emma u pamćenju ostala kao Hermiona odevena u britansku školsku uniformu, nakon što pogledate fotke iz reklamne kampanje na kojima Emma izgleda puno zrelije, nismo sigurni da će tako biti ubuduće.
„Želio sam da fotografije istovremeno predstavljaju bogatu istoriju i modernost Burberry brenda, istovremeno oslikavajući jednu nenametljivu lepotu, delujući bezvremenski i snažno što je danas posebno bitno“, izjavio je Bailey.




Članak se nastavlja posle reklama






Članak se nastavlja posle reklama


lepota i zdravlje


Louis Vuitton osvaja svemir
Sa najnovijom Core Values kampanjom, Louis Vuitton slavi 40 godina od osvajanja meseca, postavljajući pitanje ličnog putovanje svake osobe kako bi proslavili putovanje celog čovečanstva.
U novoj kampanji Louis Vuittona našla su se tri izvanredna astronauta čija su nas spektakularna putovanje odvela u prava otkrića: Buzz Aldrin koji je tokom misija na Apollu 11 zajedno sa Neil Armstrongom 20. i 21. jula 1969. godine bio drugi čovek koji je kročio na Mesec, Jim Lovell zapovednik nesretnog Apolla 13 iz 1970. godine koji je, dok ga je ceo svet gledao sa knedlom u grlu, herojski vodio svoju posadu i Sally Ride koja je 1983. godine bila prva žena Amerinkanka koja je letela u Svemir kao član posade Shuttle Challenger.
Zajedno sa reklamnom kampanjom, Louis Vuitton će pokrenuti i digitalnu kampanju – web stranicu louisvuittonjourneys.com, na kojoj Buzz Aldrin, Jim Lovell i Sally Ride prepričavaju svoja iskustva u Svemiru i kako su ona promenila njihove živote.


Članak se nastavlja posle reklama

CELEBRITY STYLE


Nicole Richie
Nicol je jako zgodna devojka, ima jako dobar Boho stil koji joj vrlo dobro stoji, ali i u fancy izdanju je super

 

 

lepota i zdravlje lepota i zdravlje



Šorc kombinezon Top Shop – 2.400 dinara, Sandale Zara – 3.700 dinara
Torbica Miss Selfridges – 6.500 dinara, Naočare H&M – 500 dinara
Kajiš H&M – 700 dinara, Narukvica H&M – 500 dinara




Cameron Diaz.
Cameron je jedna od mojih omiljeni glumica, uvek se postavi sasvim normalno i više puta se može videti u nekom kućnom relax izdanju nego našminkanom i utegnutom. No, kada je na crvenom tepihu mislim da je jedna od najlepsih žena u Holivudu.


lepota i zdravcljelepota i zdravlje



Haljina Mango – 4.300 dinara, Cipele Zara – 2.900 dinara
Torbica Mango – 4.300 dinara, Minđuše H&M – 200 dinara
Narukvica H&M – 750 dinara

 

 

Autor: Emina Hadžić

Tagovi: