Mladi britanski bendovi u kampanji za Burberry naočare
Čuveni britanski modni brend „Burberry“ pokrenuo je kampanju za novu liniju naočara, a umesto proslavljenih modela odlučili su da im ovaj put zaštitna lica budu mladi britanski muzičari.
Radi se o liniji popularnih avijatičarskih naočara, koje odlikuje prepoznatljiv Burberry klasičan stil i boje. U dizajnu je učestvovao sam Kristofer Bejli, glavni kreativni direktor Burberry-ja. Tanki okvir, elegantne boje poput mat crne i svetlo zlatne i klasična „avijatičarska“ stakla daju ovim naočarama su razlog zašto su ove naočare toliko popularne.
U saradnji sa bendovima One Night Only, Life in Film, The Daydream Club, i pevačicom Marikom Hekmen, kampanja je ostvarena kroz četiri muzička spota za singlove ovih muzičara, u kojima oni nose nove Burberry naočare, a koji su objavljivani tokom aprila.
Najpre je 5. aprila objavljen singl „Long time coming“ grupe One Night Only.
Nakon pet dana, 10. aprila, osvanula je i pesma Marike Hekmen, „Here I Lie“.
Bend Life in Film izveo je pesmu „Carla“ koja je objavljena 17. aprila.
Poslednji sigl iz ove kampanje objavljen je 24. aprila. Radi se o pesmi „Neon Love Song“ benda The Daydream Club.