Mladi britanski bendovi u kampanji za Burberry naočare

by | april 30, 2012

Čuveni britanski modni brend „Burberry“ pokrenuo je kampanju za novu liniju naočara, a umesto proslavljenih modela odlučili su da im ovaj put zaštitna lica budu mladi britanski muzičari.

Radi se o liniji popularnih avijatičarskih naočara, koje odlikuje prepoznatljiv Burberry klasičan stil i boje. U dizajnu je učestvovao sam Kristofer Bejli, glavni kreativni direktor Burberry-ja. Tanki okvir, elegantne boje poput mat crne i svetlo zlatne i klasična „avijatičarska“ stakla daju ovim naočarama su razlog zašto su ove naočare toliko popularne.

U saradnji sa bendovima One Night Only, Life in Film, The Daydream Club, i pevačicom Marikom Hekmen, kampanja je ostvarena kroz četiri muzička spota za singlove ovih muzičara, u kojima oni nose nove Burberry naočare, a koji su objavljivani tokom aprila.

Najpre je 5. aprila objavljen singl „Long time coming“ grupe One Night Only.

Članak se nastavlja posle reklama

Nakon pet dana, 10. aprila, osvanula je i pesma Marike Hekmen, „Here I Lie“.

Članak se nastavlja posle reklama

Bend Life in Film izveo je pesmu „Carla“ koja je objavljena 17. aprila.

Članak se nastavlja posle reklama

Poslednji sigl iz ove kampanje objavljen je 24. aprila. Radi se o pesmi „Neon Love Song“ benda The Daydream Club.

Tagovi: