Može i ovako: Razigrana moda

by | septembar 12, 2011

Konzumente modnih proizvoda valja privući na svaki mogući način. U reklamnom videu kuće „Lanvin“ manekeni modele za nastupajuću jesen i zimu predstavljaju đuskajući uz muziku repera Pitbula i pokazuju kako odeća bogata karnerima i svetlucavim ukrasima savršeno izgleda i u pokretu.

Lanvin (Lanvin) jeste jedna od najluksuznijih modnih kuća, ali njeno rukovodstvo ipak nije zaboravilo da uspešnu reklamnu kampanju čini i malo humora. Tako modele za predstojeću sezonu u kratkom videu sa veselom muzičkom podlogom (Pitbul – Bon bon) predstavljaju razigrane manekenke i manekeni.
Kolekcija za jesen/zimu 2011/2012. godine obuhvata muške i ženske modele kaputa, odela, haljina, kao i neizostavnih modnih detalja poput torbica i nakita.
Kratke haljine su ukrašene upadljivim broševima, velikim naborima ili krupnim floralnim motivima. Istaknuta ramena i puf-rukavi u kontrastu su sa suknjama, odnosno donjim delovima haljina, koji su strogih ravnih krojeva.

Iako je u pitanju kolekcija za oblačno doba godine, često se mogu videti jarke boje poput crvene, ružičaste i žute.
Posebno zanimljivim muške modele čine šeširi širokog oboda, pa manekeni sa njima izgledaju kao moderni kauboji.
Elegantna odela nose duh prohujalih vremena, naročito zbog leptir-mašni.
Interesantno je da se među manekenkama i manekenima u videu pojavljuje i kreativni direktor Lanvina, izraelski modni dizajner rođen u Maroku Alber Elbaz.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Tagovi: