Neka vas kiša inspiriše
Drage moje,
Nadam se da ste mi dobro i zdravo, i da vam ovo grozno vreme ni malo ne utiče na raspoloženje.
I evo jos jedna moja kolumna, sa novostima iz sveta mode. Uskoro ipak nesto novo pripremam za vas…
Ljubim vas.
Material Girl…Madona za D&G
Sam Stefano Gabbana na Twitteru je potvrdio glasine koje već neko vreme struje modnim svetom – Madonna je zaštitno lice Dolce & Gabbane za proleće/leto 2010.
„Na snimanju sa Domenicom… Snimamo zadnju fotografiju… M (Madonna ili Madge) je jednostavno prelepa… Jako smo, jako umorni, ali i presretni… Imati Madonnu u svojoj kampanji je ostvarenje snova“, odao je sve tajne italijanski dizajner.
Imajući na umu kampanju koju je snimila za Louis Vuitton, pitamo se može li Madge samu sebe nadmašiti? Videćemo čim prve fotografije Dolce & Gabbana kampanje procure na internet…
Stella za decu… Onakva kakvu deca žele
Stella McCartney napravila je dečju kolekciju za GapKids. U svojoj kolekciji pokušala je uskladiti najnovije trendove, ali i praktičnost i funkcionalnost kako bi olakšala posao svim zaposlenim majkama. Kako je ova dizajnerka i sama majka troje dece, zasigurno zna o čemu govori.
„Mislim kako je moja kolekcija za Gap Kids mešavina razigranosti i praktičnosti. Uostalom, to je i odraz mog brenda. Ima klasičnih i bezvremenskih vrlo šik komada, ali i onih cool i zabavnih koji ćete lako ubaciti u mašinu za veš. S vremenom ćete ih jos više zavoleti“, rekla je o svojoj dečijoj kolekciji Stella.
Stella McCartney majka je troje djece – Miler (4), Baileya (2) i Becketta (1), za koje njihova majka tvrdi kako već svi počinju imati svoj stav o odeći i o onome što će obući. Tako je od njih dobila povratne informacije o kolekciji koja je namenjena deci od rodjenja do 12 godina starosti.
Kiše Jesenje
Kiša nas baš teško zaobilazi poslednjih dana, a istu „nesreću“ možemo očekivati ne samo za vikend nego i tokom iduće nedelje. Kako kiša ne bi i za vas bila „nesreća“, potrudite se da vam noge ostanu suve! Visoki procenat vlage u vazduhu nije opravdanje za manje maštovite kombinacije!
Kao ‘must have’ ovog puta izdvajam gumene čizme za kišu koje se ove jeseni mogu pronaći u zaista svim bojama i uzorcima. Sve gradske šminkerice i trenseterice koje su ovakve čizme nosile i kad nije bilo potrebno, sada su došle na svoje!
Michael Kors za Estee Lauder…Nova dizajnerska make up linija
Naime, nakon sto je Burberry konačno potvrdio kako njihov make up na police stiže sledeće godine, još jedno dobro poznato dizajnersko ime potvrdilo je svoju saradnju sa kozmetičkom kućom.
Nakon Toma Forda koji je sarađivao s dobro poznatim brendom Estee Lauder, nama najomiljeniji američki dizajner Michael Korsu odlučio je zaplivati itstim vodama i sa istim partnerom – za Estee Lauder kreiraće make up liniju.
Poznajući imidž koji Kors preferira u svojim kolekcijama u kojima je luksuz ultimativna smernica od koje se baš nikada ne odstupa, nije teško zamisliti i liniju proizvoda. Da će kolekcija biti bez ičeg teškog i nametljivog dokazuju i imena proizvoda poput ruža naziva „Sheens“.
Kreativna direktorica brenda Estee Lauder Aerin Lauder za WWD je izjavio kako saradnja nije nista neuobičajeno, jer kupci Michael Kors proizvoda su isti oni kupci koji kupuju i Estee Lauder. Naravno, radi se o ženama koje žele predivne proizvode, onima koje razumeju modu i luksuz i koje pre svega žele kvalitetu.
CELEBRITY STYLE
Ovaj put vam pokazujem dva izgleda za manje novca, koje su naše dve čitateljke zatražile.
Sarah Jessica Parker
Bela haljina 2.800din – AmiClubWear.com
´Zlatne´ Aviator naočare 940din – Amazon.com
Lančić 840din – Wet Seal
Torbica 2.730din – Amazon.com
Cipele 2160din – Forever 21
Halle Berry
Siva Majica 2.600din – Amazon.com
Skinny Jeans 2.800din – Charlotte Russe
Lančić 4.130din – HSN
Crne naočare 1.600din – Overstock.com
Torba 5.650din – BagHaus.com
Crne baletanke 3.570din – Urban Outfitters