Ooh la la na nedeljama mode u Beogradu i Novom Sadu

by | novembar 21, 2014

logo sa efektom

Ooh la la cipele zablistale su tokom oktobra na dva najznačajnija modna događaja u Srbiji – Beogradskoj nedelji mode i Serbian Fashion Week-u u Novom Sadu. Kompanija Oh la la bila je partner oba događaja obezbedivši cipele za revije Elene Peti i Bate Spasojevića na Beogradskoj nedelji mode i za revije Zvonka Markovića i Vasilija Kovačeva na događaju u Novom Sadu.

bata1

Ovo je, kažu organizatori, značajan korak napred za modu u Srbiji, jer ne samo što je uspešna domaća kompanija pomogla dva modna događaja, koji se zahvaljujući sponzorima sve više približavaju aktuelnim evropskim standardima, već i zbog toga što se domaći brend pojavljuje na pisti zajedno sa modelima poznatih kreatora.

bata2

Članak se nastavlja posle reklama

bata3

Ooh la la kompanija od samog nastanka sponzoriše modne događaje u Srbiji, i ovo je već treća godina kako su modeli ovog brenda zastupljeni na Beogradskoj nedelji mode. Za veliki broj gostiju na revijama u Beogradu i Novom Sadu spoj modela poznatih kreatora i Ooh la la cipela bila je kombinacija za koju su bili i lično i profesionalno zainteresovani, jer su Ooh la la cipele sve češće deo odevnih kombinacija koje se mogu videti na prestižnim događajima. Gosti na modnim revijama ovakve prilike koriste da vide konkretne modele cipela koje mogu uklopiti u svoje odevne kombinacije, što govore i izveštaji o prodaji modela koji su se pojavili na pisti. Interesantan je podatak da izbor modela za revije ne vrši kompanija Ooh la la već sami kreatori, tako da iz godine u godinu oni svojom selekcijom za revije daju poseban doprinos daljem razvoju linije Ooh la la proizvoda, promovišući one modele za koje smatraju da su najbolji. Ova sinergija ne traje samo za vreme Nedelje mode, već tokom cele godine, jer kreatori teže što bližoj saradnji sa Ooh la la kompanijom, kao jednom od retkih kuća koja je voljna da podrži ne samo ugledne kreatore već i one neafirmisane, i obezbedi im veliki izbor modernih cipela koje mogu uklopiti u svoje kolekcije.

Na četiri revije na kojima su prikazane Ooh la la cipele bila su zauzeta sva mesta, što dodatno pokazuje koliko je moguće postići bliskom saradnjom kreatora, brendova i organizatora, a sve revije dobile su odlične ocene u medijama i na modnim blogovima. Manekeni su za svaku odevnu kombinaciju imali druge cipele, tako da je ukupno bilo prikazano preko 30 modela cipela po reviji, što govori o bogatstvu Ooh la la asortimana i kompatibilnosti sa aktuelnim modnim trendovima.

Članak se nastavlja posle reklama

peti1

peti3

Članak se nastavlja posle reklama

peti2

Mali kuriorzitet sa modnih revija u Beogradu i Novom Sadu je to što brojni posetioci nisu uspeli da prepoznaju brend cipela koji su manekeni nosili, odnosno imali su utisak da se radi o nekom od ekskluzivnih evropskih brendova, budući da su odabrani modeli bili potpuno u saglasnosti sa tendencijama koje se mogu videti ove sezone u modnim prestonicama starog kontinenta. Uz očigledan talenat naših mladih kreatora i odličnu organizaciju modnih događaja u Srbiji, ovakvi rezultati kompanije Ooh la la pokazuju koliko je moguće postići oslanjanjem na sopstvene snage, a najviše koristi od ove ekspanzije domaćeg fashion brenda imaće svakako kupci u Srbiji, koji Ooh la la cipele od nedavno mogu kupiti ne samo u prodavnicama obuće već i putem interneta na adresi www.oohlala-shoes.com.

Tagovi: