Parfem „Money“ postao hit među zaposlenima širom sveta

by| februar 27, 2011

Parfem s aromom novca može da se kupi u varijantama „za nju“ i „za njega“, spakovan je u kutiji ispunjenoj pocepanim novčanicama, a jedna bočica košta 35 dolara.

Parfem "Money" postao hit među zaposlenima širom sveta

Bičica parfema koji miriše na uspeh košta 35 dolara

Miris jedinstvene arome osmilio je Patrik Mekarti, potpredsednik prodaje u „Majkrosoftu“. On je došao na ovu ideju nakon što je pročitao rezultate jedne japanske studije koji su pokazali porast produktivnosti kod radnika do kojih je putem ventilacije dopirao miris novca.

U ženskoj je varijanti mirisa, Patric Mekarti je pomešao je aromu novca s aromomama grejpfruta, havajskog cveta i lubenice, dok je miris novca za muškarce spoj svežine okeana, citrusnih nota te ruzmarina, trave i plemenitog drva.

„Uveren sam da će ovaj miris dati više samopouzdanja onome ko ga nosi“, izjavio je Mekakrti za „AOL News .

Članak se nastavlja posle reklama

Proizvođač parfema je Lari Marison iz kompanije „Liquid Money“, stručnjak koji je kreirao mirisnu notu i za Majkla Džordana.

Parfem "Money" postao hit među zaposlenima širom sveta

Tagovi: