Parfem „Money“ postao hit među zaposlenima širom sveta
Parfem s aromom novca može da se kupi u varijantama „za nju“ i „za njega“, spakovan je u kutiji ispunjenoj pocepanim novčanicama, a jedna bočica košta 35 dolara.
Bičica parfema koji miriše na uspeh košta 35 dolara
Miris jedinstvene arome osmilio je Patrik Mekarti, potpredsednik prodaje u „Majkrosoftu“. On je došao na ovu ideju nakon što je pročitao rezultate jedne japanske studije koji su pokazali porast produktivnosti kod radnika do kojih je putem ventilacije dopirao miris novca.
U ženskoj je varijanti mirisa, Patric Mekarti je pomešao je aromu novca s aromomama grejpfruta, havajskog cveta i lubenice, dok je miris novca za muškarce spoj svežine okeana, citrusnih nota te ruzmarina, trave i plemenitog drva.
„Uveren sam da će ovaj miris dati više samopouzdanja onome ko ga nosi“, izjavio je Mekakrti za „AOL News .
Proizvođač parfema je Lari Marison iz kompanije „Liquid Money“, stručnjak koji je kreirao mirisnu notu i za Majkla Džordana.