Parodije na dizajnerske brendove osvajaju modnu publiku
Mada smo oduvek bili fanovi manje upadljive odeće i modnih dodataka, s kojih ne vrište napadni natpisi i monogrami brendova, u poslednjih godinu dana naše simpatije uspele su osvojiti majice i kape nezavisnih modnih imena, koje su svoje mesto pod suncem pronašle zahvaljujući parodijama na račun renomiranih dizajnerskih kuća.
Kada je modna kuća Celine lansirala običnu pamučnu majicu s printom „Celine Paris“, vrednu 405 dolara, relativno nepoznati brendovi odlučili su da se našale na njen račun.
Dizajner iz Los Anđelesa Brian Lichtenberg, stvorio je biznis na majicima s duhovitim natpisom „Feline Meow“, a imenom kuće Celine poigrao se i njegov londonski kolega Michael Agwunobi, koji je proizveo majice s printom „(Ce)Line Up Bitches“.
Predmetom šale postali su i drugi modni lideri, koji su u Lichtenbergovoj interpretaciji poprimili nova komična imena – Hermes je postao Homies, Burberry je dobio nadimak Burrrr So Icey, a Balmain Paris preimenovan je u Ballin Paris.
Koliko vam je važno da odeća koju nosite bude markirana? Uključite se u diskusiju na LZ FORUMU. Zanima nas vaše mišljenje.
Izvor: Life Content