Skarlet Johanson „oživela“ MERLINKU
Lepa glumica Skarlet Johanson već neko vreme je zaštitno lice „Dolce & Gabbane“, a i u novoj reklamnoj kampanji za šminku pomenutog brenda pojavila se u seksi izdanju – kao Merilin Monro i ponovo sve oduševila.
I dok se nekima prigovara da od prekrasne Skarlet u reklamama uspevaju da „naprave leš“, očigledno je da „D&G“ vodi računa oko toga da njihovo zaštitno lice pokaže svu svoju ženstvenost.
Podsećanja radi, 25-godišnja Skarlet je ove godine zauzela četvrto mesto na listi najljepših ljudi koju je forimurao magazine „Pipl“.
Iako je glumica nedavno izjavila kako obožava da jede nezdravu hranu, i dalje ima savršenu liniju.
Za potrebe snimanja filma „Iron Man 2“, koji se od aprila prikazuje u bioskopima, glumica je morala mnogo da trenira, kako bi nabila snagu i kondiciju, a morala je i strogo da pazi na svoju težinu.
U filmu glumi Natašu Romanov ili Crnu udovicu, a oduševio ju je njen kostim: „Jedan od najvećih motivatora mi je bio pripijeni kostim od likre. Pomislila sam: „Ako želim da uđem u njega, moram odmah početi sa vežbama“, rekla je Johansonova.
Izvor „Index.hr“
Foto: „Dolce & Gabbana“