Svetska turneja DOMAĆEG TV SPOTA

by| decembar 3, 2009

TV Spot „Duvanski dim je serijski ubica“ ušao je u 100 TV spotova koji će se u okviru svetske turneje Reklamoždera prikazivati u 120 gradova iz 50 zemalja sveta.

U konkurenciji od preko hiljadu spotova iz celog sveta, gospodin Žan Mari Boursikot, vlasnik Reklamoždera, je izabrao ovaj spot iz Srbije za svetsku turneju.

 


TV spot je delo kreativnog tima beogradske agencije SVA kojim rukovodi Dejana Radulović. Produkciju je uradila Alto Medija, a režija je bila poverena Ognjenu Jankovicu. TV spot je deo šire kampanje koja je obuhvatila oglašavanje na autobusima, bilbordima i u štampanim medijima.

Članak se nastavlja posle reklama


CigareteU formi foršpana – promotivne najave trilera napravljen je TV spot u kome je istaknuta veza između serijskog ubice i duvanskog dima. I pušači i nepušači veruju da će žrtva duvanskog dima biti neko drugi.


Članak se nastavlja posle reklama

Ministarstvo zdravlja Republike Srbije je pokrenulo i vodi, proteklih godina, kampanju protiv duvanskog dima veoma uspešno. Pre dve godine Ministarstvo zdravlja i agencija SVA su dobili priznanje Svetske zdravstvene organizacije za najuspešniju kampanju protiv duvanskog dima u Evropi.

Tagovi: