VERICA RAKOČEVIĆ: Revija urbane čednosti

by| april 8, 2010

Jedna od najpoznatijih srpskih kreatorki, Verica Rakočević juče je predstavila kolekciju „Main“ za proleće-leto 2010. godinu u Vili Jelena. Ovaj modni događaj ispratile su i brojne poznate ličnosti.

 

Tijana Dapcevic i Verica Rakcevic

 

Članak se nastavlja posle reklama

Revija je od samog početka ukazivala da se radi o pravom spektaklu, ali ne samo modnom već i muzičkom. Naime, umesto uobičajene muzike koja prati manekenke na pisti, na sceni su uživo svirali mladi Pilerovi, pobednici takmičenja „Ja imam talenat“, a vrhunac revije bio je kada je Tijana Dapčević u kreaciji VR otpevala svoj hit „Stepski vuk“.

 

Nova kolekcija je oduševila publiku već od pojavljivanja prve ktreacije na pisti, najpre u nežnim roze nijansama koje ostavljaju utisak čednosti, ali na neodoljiv urban način. Zatim su usledile i svečanije duže haljine, veoma lepršave i ženstvene.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Kreacija Verice Rakocevic

Članak se nastavlja posle reklama

Kreacija Verice Rakocevic

 

Kreacija Verice Rakocevic

Kreacija Verice Rakocevic

 

Članak se nastavlja posle reklama

Kreacija Verice Rakocevic

Kreacija Verice Rakocevic

 

Kreacija Verice Rakocevic

Kreacija Verice Rakocevic

Članak se nastavlja posle reklama

 

Kreacija Verice Rakocevic

Kreacija Verice Rakocevic

 

Kreacija Verice Rakocevic

Članak se nastavlja posle reklama

Kreacija Verice Rakocevic

 

Kreacija Verice Rakocevic

Kreacija Verice Rakocevic

 

Članak se nastavlja posle reklama

Tijana Dapcevic

Verica Rakocevic

 

Naziv kolekcije je kao ultimatum. Biti prvi i glavni, kada su stil, elegancija i stav u pitanju, a eklektična kombinacija pletenih kapa sa večernjim haljinama, akcentira jak karakter koji pomera granice. „Main“ je kolekcija inspirisana modernom ženom, koja u vremenu komunikacije svedene na monolog, pokazuje svoju moć u oslobađanju umetnosti dijaloga. Muslin kao nežnost, taft kao čvrst stav, kašmir kao senzualnost.

Kolekcija je svojevrsna prezentacija svedenog glamura i luksuza u meterijalima: voal svila, saten svila, taft svila i kamšir od koga su pleteni džemperi, kape i tašne.

Članak se nastavlja posle reklama

Prezentaciju prate naočare VR brenda (izrađene u Italiji u fabrici koja radi za najpoznatije svetske brendove), kao i obuća sa ornamentikom od čistog srebra. Boje u koleciji su: limun žuta, boja vode, boja peska, svetlo siva i tamno siva. Linija je u konstrukciji svedena, raskošnog volumena.

 

Za potpuni ugođaj i praćenje teme kolekcije pobrinuo se prvi florista Evrope i dizajner cvetnih aranžmana za hotel „Ric“ u Parizu, Đorđe Varda, napravivši cvetne dekore sale i piste, koja je pretvorena u livadu posutu ružinim laticama kako bi se dočarala Moneova slika „La promenade“ – inspiracija za ovu kolekciju.

Marija Savić-Srećković i Sanja Marinkovic

Branka Nevistic

 

Zdravko Sotra i Neda Todorovic

Bata Spasojevic

 

Danica Draskovic

Vuk
Brajovic

 

Vesna Da Vinca

 

Čitava ova modna priča oduševila je publiku pa je Verica nagrađena gromoglasnim aplauzom, a među onima koji su iz prvih redova aplaudirali bili su: Vesna Da Vinča, Sanja Marniković, Marija Savić Srećković, Zdravko Šotra i Neda Todorović, Bata Spasojević, Branka Nevistić, Danica Drašković…

 

Zorana Tome

Tagovi: