Inovacije u antiejdžingu su svakodnevne
Do pre nekoliko godina, Dragana Laušević, menadžerka odeljenja Pierre Fabre za Srbiju je radila u tzv. FMCG, tj. industriji robe široke potrošnje, kada je shvatila da je uspela da ostvari svoje poslovne ciljeve, ali da je istovremeno zanemarila stvari koje su joj u životu važne. Prelomila je tokom jednog razgovora s prijateljem – odlučila je da napravi promenu. U tom trenutku epidemija korone bila je u punom jeku, dati otkaz bio je veliki izazov, ali to je nije pokolebalo. Znala je šta želi i prelazak u farmaceutsku industriju sada smatra ključnim trenutkom svoje karijere. Cilj joj je bio da se bavi onim što voli, a u njenom slučaju – to je lepota.
Kako izgleda kad vam je poziv da se bavite kozmetikom? Koje su to lepe, a koje teške, strane posla?
Kao i većinu žena, i mene je kozmetika oduvek privlačila. Odmalena sam volela da se sređujem, da vodim računa o koži, da se negujem. Lepa strana posla rukovodioca u kozmetičkoj industriji jeste to što imate kontakt s ljudima. Imate tim koji vas prati. Tu su svakodnevni izazovi, rad u kancelariji, ali i rad na terenu. Ukratko, u pitanju je veoma dinamičan posao. Onih teških strana u poslu je malo, jer kad volite ono što radite – rešenje se uvek nađe.
Koje su novosti u kozmetičkom svetu u ovom trenutku?
Okruženi smo svakodnevnim, brzim promenama, koje pratimo. Sve je veći akcenat na prirodnoj nezi kože, pa su inovacije u antiejdžingu svakodnevne. Dermokozmetika Eau Thermale Avene odgovorila je jedinstvenom antiejdž inovacijom Hyaluron Activ B3, koja deluje na uzrok starenja, a rezultate pokazuje već nakon 15 dana primene.
Šta ste naučili svih ovih godina – koja je to važna lekcija koju ste savladali?
Prihvatiti i biti strpljiv.
Gde vidite sebe u budućnosti kada je o karijeri reč?
S obzirom na to da sam veoma ambiciozna i da pomeram svoje ciljeve, vidim sebe kao vrlo uspešnu u svom poslu. Poštujem načine na koje kompanija u kojoj radim utiče na poslovni razvoj svojih zaposlenih i nadam se da ću svojim rezultatima vrlo brzo dostići nove ciljeve. A jednog dana možda i pokrenem svoj biznis.
LEKCIJE ZA L&Z ČITATELJKE
Kojih pravila nege i lepote se pridržavate?
Svakodnevna rutina veoma je bitna. A to podrazumeva čišćenje i negu lica preparatima u koje verujete i iza kojih stoje brojne kliničke studije. Moj izbor je upravo zbog toga dermokozmetika Eau Thermale Avene.
Kako da se odupremo kulturi koja ne prihvata starenje?
Svedoci smo da sve više žena, pa čak i veoma mladih devojaka, pribegava brzim metodama zatezanja lica. Upravo je zato veoma bitno istaći da pravilna nega odgovarajućim, provereno kvalitetnim, preparatima odlaže pojavu tankih linija i bora. Hidratacija kože i zaštita od sunca takođe su ključni u usporavanju pojave znakova starenja.
Šta mora da zna svaka žena kad je o nezi reč?
Tačno odrediti svoj tip kože. Koristiti proverene preparate. Čišćenje lica pre nanošenja dnevne/noćne nege je obavezno, kao i zaštita od sunca tokom cele godine.
Koja su tri proizvoda koja svakog dana treba da imamo u ruci?
Avene termalna voda – jedina na tržištu koja direktno iz izvora ide u boce za punjenje i iza koje stoji preko 150 kliničkih studija (umiruje i omekšava kožu, smanjuje iritacije). Dnevna krema Hyaluron Activ B3 omogućava da koža već nakon prvog nanošenja bude zategnuta, zaglađena i blistava. Sa 6% niacinamida i čistom hijaluronskom kiselinom produžava mladolikost već nakon 15 dana nanošenja. I moram da spomenem Avene micelarnu vodu, koja je za sve tipove kože. Efikasno uklanja šminku uz pojačanu hidrataciju kože.
Koji sastojak, koja „čarobna supstanca” može da napravi najveću promenu na našoj koži?
Za mene je to niacinamid 6% i 100% prirodna hijaluronska kiselina, koji se nalaze u našoj jedinstvenoj liniji Avene Hyaluron Activ B3.