Kendal Džener podigla casual poslovni look na novi nivo
Prelepa Kendal Džener ne prestaje da nas oduševljava. A budući da je reč o jednoj od najpopularnijih manekenki, imamo priliku da je vidimo u mnoštvu kampanja svake sezone.
Na fotografijama koje su snimljene za čuveni modni brend Calvin Klein ,umesto u donjem vešu s prepoznatljivim potpisom, Džener radije pozira u skoro svemu osim u donjem vešu.
Kendal Džener u casual poslovni izdanju
U novoj kampanji za Calvin Klein— koja takođe uključuje velika imena kao što su Alexa Demie, Kid Cudi, Blackpink’s Jennie, i Jung Kook — Kendal Džener nosi različite autfite koji uključuju odela, haljine, kapute i mini suknje na crno-belim slikama koje je snimio čuveni fotografski duo Inez & Vinoodh.
Možda najistaknutija fotografija prikazuje Džener u dvodelnom odelu bez ičega ispod. Na bokovima joj leži crni kožni kaiš, a svojoj odeći dodaje hrpu narukvica. Kosa joj je oblikovana u neposlušne, vetrom zamršene talase, a njen glam uključuje zadimljenu olovku za oči.
Na drugom snimku, Džener menja odelo za još jedan par pantalona i dugačak crni kaput koji je otvoren da bi otkrio crni čipkani grudnjak.
Zatim je obukla crnu midi haljinu sa isečenim delovima s odgovarajućim kaubojskim čizmama.
Nova kolekcija koja nikoga neće ostaviti ravnodušnim
Prema saopštenju za štampu, nova Calvin Klein kolekcija za jesen 2023. uključuje farmerke, donji veš i drugu odeću sa „minimalnim, modernim i senzualnim“ dizajnom u skladu sa estetikom brenda.
Crno-bela nijansa fotografija treba da obuhvati „jedinstvenu senzualnost, samopouzdanje i razigranost zvezda kroz karakteristično sočivo Calvin Klein“. Na drugom mestu u izjavi, brend je objasnio da svaki model priča specifičnu priču u svom snimanju. Džener „pojačava svoju ženstvenost sa Calvin Klein ženskom odećom.“
„Individualni svet svakog modela pojačan je kroz jedinstvena okruženja i odabrane zvučne zapise za slike i video zapise koji su utemeljeni u stvarnosti, a ipak veći od života“, dodaje brend. „Uzeto odvojeno, svaka scena priča priču o osnaženom samopouzdanju; u celini, kampanja vešto otelotvoruje različite aspekte brenda Calvin Klein.“