Fashion news

Jeremy Allen White je novi ambasador brenda Louis Vuitton

by Lepota&Zdravlje

11.06.2025.
Jeremy Allen White novi ambasador brenda Louis Vuitton
Jeremy Allen White novi ambasador brenda Louis Vuitton
Jeremy Allen White, Prelude 2025. Foto: Kristy Sparow/Getty Images za LVMH x Vogue x NBC

Francuska modna kuća Louis Vuitton zvanično je imenovala američkog glumca Jeremyja Allena Whitea za svog novog ambasadora, nastavljajući da širi krug slavnih ličnosti koje predstavljaju ovaj luksuzni brend. Ova saradnja dolazi kao strateški potez u trenutku kada brend nastoji da osveži imidž i ojača svoju prisutnost među mlađom publikom.

Jeremy Allen White novi ambasador brenda Louis Vuitton

Jeremy Allen White, rođeni Njujorčanin, proslavio se ulogom harizmatičnog kuvara Carmyja Berzatta u seriji The Bear čiju četvrtu sezonu nestrpljivo iščekujemo, a za koju je tri puta zaredom osvojio Zlatni globus za najboljeg glumca u TV seriji. Publika ga pamti i po seriji Shameless, kratkom filmu Cornflower, kao i ostvarenju The Iron Claw. U narednom projektu tumačiće legendarnog muzičara Brucea Springsteena u biografskom filmu Deliver Me from Nowhere, što dodatno potvrđuje njegov umetnički raspon.

Njegova saradnja sa Louis Vuittonom počela je u februaru na dodeli nagrada SAG, a nastavila se na ovogodišnjoj Met Gali, gde je nosio odelo koje potpisuje kreativni direktor muške mode u Louis Vuittonu – Pharrell Williams, kada je Williams rekao: Jeremy ima tihu harizmu i autentičnost koja se ne može glumiti. To je prirodno. U Louis Vuittonu težimo da radimo sa stvarnim ljudima koji pomeraju granice kulture – a Jeremy to svakako jeste.

Jeremy Allen White, SAG 2025. Foto: Neilson Barnard/Getty Images
Jeremy Allen White, Met Gala 2025. Foto: Dimitrios Kambouris/Getty Images za The Met Museum/Vogue

Saradnja koja je možda bila i očekivana

Brend, koji posluje u okviru konglomerata LVMH, već sarađuje sa velikim imenima kao što su J-Hope, BamBam, Jackson Wang, Callum Turner, Felix i mnogi drugi, a White se savršeno uklapa u ovu elitnu grupu. U zvaničnom saopštenju, Louis Vuitton je istakao: Sa prepoznatljivim ličnim stilom i magnetičnim prisustvom na ekranu, Jeremy odražava suštinu savremenog umetničkog izraza: prirodno spajajući eleganciju i stil sa prepoznatljivim pečatom Louis Vuittona.

Ova saradnja dolazi nakon viralne kampanje za brend Calvin Klein, u kojoj je Jeremy, šetajući ulicama Njujorka u belim boksericama uz hit pesmu You Don’t Own Me Lesley Gore, izazvao veliku pažnju na društvenim mrežama. Iako se ne očekuje da će saradnja sa Louis Vuittonom izazvati sličan viralni efekat, LVMH se nada da će Whiteov imidž doprineti osveženju brenda u periodu kada se suočava sa padom potražnje. Naime, kompanija je u poslednjem kvartalnom izveštaju iz aprila zabeležila pad prodaje od 3%, što predstavlja izazov u sve zahtevnijem tržištu luksuznih proizvoda.

Foto: Pascal Le Segretain/Getty Images, Dimitrios Kambouris/Getty Images za The Met Museum/Vogue, Neilson Barnard/Getty Images, Kristy Sparow/Getty Images za LVMH x Vogue x NBC