„Kontroverzne“ ličnosti u novoj kampanji Marka Džejkobsa

by | jun 23, 2016

Ovogodišnji dobitnik CFDA nagrade za najboljeg dizajnera, Marc Jacobs, predstavio je novu kampanju za jesen 2016. godine

A photo posted by Marc Jacobs (@marcjacobs) on

U kampanji se pojavljuju poznate ličnosti čiji karakter govori sam za sebe, a ekstravagantan izgled samo je jedan dodatak koji je Jacobsa nagnao da angažuje upravo njih.

A photo posted by Marc Jacobs (@marcjacobs) on

Tako se u kampanji pojavljuje kontroverzna 66-godišnja britanska muzičarka Genesis P-Orridge, gay par Džon Tuite i Karlos Santolalla, oskarovka Sissy Spacek, zatim muzičari Marilin Menson , Kortni Lav, Missy Elliot, Kembra Faler, St. Vincent i modeli Kara Delevinj i Kendal Džener. Ovom kampanjom Marc Jacobs hteo je da ispita pojam normalnog i podstakne pomicanje granica u društvu. Kampanju je snimio Dejvid Sims, a stilizovala slavna Kejti Grand.

Članak se nastavlja posle reklama

A photo posted by Marc Jacobs (@marcjacobs) on

A photo posted by Marc Jacobs (@marcjacobs) on

A photo posted by Marc Jacobs (@marcjacobs) on

Članak se nastavlja posle reklama

jacobs_7_of_7

jacobs_2_of_7

Članak se nastavlja posle reklama

jacobs_3_of_7

jacobs_4_of_7

jacobs_5_of_7

jacobs_6_of_7

Tagovi: