Modna dizajnerka Biljana Tipsarević predstavila je posebnu modnu kolekciju „Manifest“
Modna dizajnerka Biljana Tipsarević napravila je pravu modnu bajku na reviji koju je održala u vrtu beogradskog hotela „Metropol“ kada je i predstavila je posebnu modnu kolekciju „Manifest“.
Veliki broj poznatih dama iz brojnih sfera života podržalo je Biljanu, a dizajernka koja je napravila veče za pamćenje nije skidala osmeh sa lica. Pre početka revije, Biljana je podržavila veliki broj prisutnih medija i tim povodom izjavila.
– Ovih deset godina za naš brend i mene veoma značajna i velika stvar. Svesna sam da ništa u životu nije zauvek. I sa takvim mišljenjem ulazim u svakodnevni posao koji radim. Pre svega sa velikom zahvaljnošću za dobre stvari, ali i loše koje su me naučile mnogim lekcijama. Uz sve to stekla sam mnogo iskustva u vremenu kada se moda brzo menja, a to smo svi najviše osetili u vreme pandemije. Veoma sam zahvalna što sam imala sreće da se orkužim sa pravim timom ljudi koji mi je pomogao u ostvarenju svojih vizija i ciljeva. Većina njih je uz mene od prvog dana, više od deset godina, a ja ne mogu da verujem da je toliko vremena prošlo. Čvrsto verujem da postojanje brenda koji traje deset godina iza sebe nosi istrajnost, kontinuiran rad, usavršavanje i kvalitet. Sa druge strane jedna od najvećih lepota u ovom poslu je što radite sa devojka i ženama koje su moja večita inspiracija i veoma mi je važno da osluškujem njihove potrebe, ali i sud – izjavila je Biljana pred pristunim medijima, a potom dodala da joj je veoma značajan rad sa devojkama iz „Be a model“ projekta:
– Devojke su sjajno iznele reviju i sve pohvale za njihov rad, trud i zalaganje. Verujem da će mnoge od ovih devojaka hodati svetskim pistama i ostvariti svoje snove u svetu modelinga na najvećem mogućem nivou – dodala je Tipsarevićka.
Modna dizajnerka Biljana Tipsarević predstavila kolekciju „Manifest“
Biljana Tipsarević već deset godina uspešno ostvaruje svoje snove. Uz sve to, veliki broj javnih ličnosti sa zadovoljstvom nosi njene kreacije, a pored njih tu je veliki broj poslovnih žena koje se u kreacijama BT osećaju zadovoljnom. Biljana se oduvek interesovala za modu. Kao devojčica, a kasnije tinejdžerka vreme je provodila crtajući modele, a često je znala da odlazi kod starijih krojačica i posmatra kako nastaju brojne kreacije.
Verovala je u uspeh i već tada govorila da će jednog dana imati sopstveni brend koji će žene obožavati. Sa druge strane, ako pročitate Biljaninu biografiju, zanimale su je i prirodne nauke, prvo je to bio prirodno matematički smer u gimnaziji, onda master rad iz industrijskog inžinjerstva i menadžmenta, koji je završila na Fakultetu tehničkih nauka.
Upravo je to bio spoj za koji smatra da joj je pomogao u preduzetništvu i na domaćem i svetskom tržištu. Kaže da sebe nikako ne smatra samo modnim dizajnerom, s obzirom na to da je odgovorna za sva pitanja koja se tiču razvoja modne kuće. Ipak, na putu do ostvarenja modnog sna koji joj je bio želja od detinjstva, svakako je najviše pomoglo obrazovanje na Italijanskoj akademiji za modni dizajn, iako je praktičan rad nezamenljiva škola. Od prošle godine brend BT je prepoznat u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, i utoku je razvijanje brenda na ovom tržištu.
Pročitajte i… Biljana Tipsarević- Bjuti rutina koje se nikada ne odriče
– Dominiraju jarke i vedre boje za dame koje vole izazov i uživaju u jačini i dominaciji, tako da će ovim modelima poslati jasnu poruku o svojoj snazi. Glamurozne haljine oplemenjene su dramatičnim i raskošnim ukrasima. Mlada žena koja izlazi u veliki svet, slušajući sopstveni glas i verujući u sebe bila je moja muza. Danas kada svi živimo užurbanim tempom, trudim se da budem veoma praktična kada stvaram kolekcije. Pored kvaliteta materijala, najbitnija stvar za mene je udobnost modela i postizanje pravog kroja. Poslovni “summer look” rezervisan je za već prepoznatljive krojeve mojih odela, a ovog puta i za komade od najfinije kože. Za vrele noći donosimo atmosferu Monte Karla uz ekstravagantne svetlucave toalete. Psihološke analize kažu da se prve impresije o nekoj osobi, između ostalog, stiču i na osnovu garderobe i boja koje ta osoba nosi. Jasno je da garderobom šaljemo poruke o sebi, ali to nikako ne sme da bude ono najvažnije. Bitno je da mladi ljudi znaju koliko je važno raditi na sebi u pogledu obrazovanja i opšte kulture. Svakako da bi stil trebalo da bude u skladu sa profesijom kojom se bavimo, našim karakterom, a pre svega u skladu sa prilikom za koju se oblačimo.