Piramida je najvažnija formula dobrog odevanja. Sve ikone stila koriste upravo ovu zapovest

by | novembar 25, 2016

Postoji savršena formula za dobro odevanje i krije se u pravilu piramide. Tako jednostavno, tako efektno, tako šik! Sve žene od stila dobro znaju ovu formulu i od nje nikada ne odustaju, i upravo zbog toga one nikada nemaju problem „šta da obučem za danas“. 

Foto: Guliver/Getty Images

Foto: Guliver/Getty Images

Suština PIRAMIDE svodi se na praktičnost i funkcionalnost, a temelj je „ravnoteža“ komada garderobe u ormaru.

Cilj je da svoj ormar klasifikujete tako da u njemu u svakom trenutku pronađete sve što vam treba i izbegnete bilo kakve dileme. To se postiže tako što će najveći deo vašeg ormara zauzimati basic komadi garderobe – više od trećine, a sve drugo treba da bude propratna stavka.

Pod basic komade spadaju oni koji se lako i lepo kombinuju i idu uz sve – recimo klasične bluze, crne pantalone, bela košulja, obične pamučne majice, džins, salonke…

Članak se nastavlja posle reklama

Pročitajte i… Kako nam je Ela Dvornik u majčinom sakou starom 30 godina pokazala da je moda večna

Pravilo piramide se sastoji od 6 delova i prosto je da ne može biti prostije. Evo čime bi trebalo da „natrpate“ svoj ormar.

Članak se nastavlja posle reklama

# Basic stvari bi trebalo da čine 35 % ormara

# Kežual odeća – 20%

Članak se nastavlja posle reklama

Foto: Guliver/Getty Images

Foto: Guliver/Getty Images

# Elegantni, biznis komadi za posao – 20%

Foto: Guliver/Getty Images

Foto: Guliver/Getty Images

# Sezonske stvari – 10%

# Svečana i parti odeća za večernje izlaske – 10%

Članak se nastavlja posle reklama
Foto: Guliver/Getty Images

Foto: Guliver/Getty Images

# Aksesoari i nakit – 5%

Foto: Guliver/Getty Images

Foto: Guliver/Getty Images

Pročitajte i… Šta NIKADA nećete naći u ormaru prave Beograđanke?


Zapratite nas na Viberu! Učestvujte u kreativnim razgovorima i prvi čitajte najinteresantnije vesti sa portala “Lepota i zdravlje” >>> http://www.viber.com/lepotaizdravlje

Članak se nastavlja posle reklama

 

Tagovi: