Reciklirani otpad sa obala u novoj H&M Conscious Exclusive kolekciji
Nova H&M Conscious Exclusive kolekcija pravi pomak napred u održivosti i stilu: za 2017. godinu kolekcija sadrži pionirski održivi materijal, BIONIC® – reciklirani poliester napravljen od plastičnog otpada prikupljenog u priobalnim oblastima. Fluidan materijal upotrebljen za haljine sa faltama prikazuje kako najbolji stilovi prirodno treba da poštuju životnu sredinu.
Pored kompletne ženske, kolekcija po prvi put sadrži i dečju garderobu. Kolekcija će u Srbiji biti dostupna u H&M prodavnici u Knez Mihailovoj ulici, kao i u 160 prodavnica širom sveta, od 20. aprila.
Supermodel i filantrop, Natalija Vodianova zaštitno je lice ovogodišnje Conscious Exclusive kolekcije u svojoj prvoj kampanji za H&M.
“Ponosna sam što učestvujem u H&M Conscious Exclusive kampanji. Neverovatno je videti prednosti materijala koji se koriste u kolekciji, koji ukazuju na veću održivost u budućnosti za celokupnu modu“, izjavila je Natalija Vodianova.
Conscious Exclusive je kolekcija izuzetnih komada garderobe koji su savršeni za doček nove sezone. Ključna je eterična plisirana haljina u puder roze boji napravljena od materijala BIONIC® – recikliranog plastičnog otpada prikupljenog u priobalnim oblastima. To je kolekcija individualnih komada koji se mogu upotrebiti u različitim prilikama, od kojih svaki na više načina pokazuje da uz održive materijale može da se kreira najbolji stil.
Pročitajte i…Zvonko Marković – dobitnik prestižne nagrade za inovativnost “Talents du luxe et de la creation”
Kliknite na sledeću stranu…
“Za dizajnerski tim H&M-a, ovogodišnja Conscious Exclusive kolekcija je prilika da sanjaju i kreiraju odeću koja je neobična i lepa. Sjajno je imati priliku za pokazivanje svih mogućnosti održivih materijala, kao što smo to uradili sa ovom delikatnom plisiranom haljinom napravljenom od BIONIC®-a”, izjavila je Pernila Volfart, glavna dizajnerka i kreativna direktorka kompanije H&M.
Kolekcija Conscious Exclusive je ključni deo u kretanju H&M-a ka održivoj budućnosti u modi. U celoj ponudi proizvoda kompanije, 20 odsto proizvoda se pravi od održivih materijala (2015), uz cilj da se taj udeo povećava svake godine. H&M je jedan od najvećih svetskih korisnika recikliranog poliestera i jedan od najvećih kupaca organskog pamuka. Cilj postavljen za pamuk je da se do 2020. godine dobija iz 100 odsto održivih izvora. Sve je to dokaz posvećenosti H&M-a da ponudi održivu i kvalitetnu modu dostupnu što većem broju ljudi. Za više informacija, posetite about.hm.com/sustainability.
„Put haljine“ – kratak film o haljini napravljenoj od BIONIC® materijala, možete pogledati na ovom linku: https://youtu.be/igyvUTBzsPA