Reebok i Gigi Hadid priredili #PerfectNever revoluciju

by | decembar 9, 2016

Reebok i brend ambasadorka Điđi Hadid organizovali su #PerfectNever događaj koji je podstakao osnaživanje žena, njihovog samopouzdanja i suprotstavljanje nametnutim standardima za savršenim izgledom i „poželjnim” ponašanjem. 

Foto. Promo

Foto. Promo

Serija aktivnosti obuhvatila je trening, panel diskusiju sa uspešnim ženama iz različitih oblasti, kao i umetničku „Be More Human” instalaciju koja prikazuje srž Reebok brenda. Lena Dunham, Ruby Rose, Zoe Kravitz, Aly Raisman i Jessica Mendoza pridružile su se panelu govoreći o svojim izazovima koje okolina pred njih postavlja. Gigi je okupila grupu inspirativnih žena koje su pomerile granice u svojim oblastima. Na ovom okupljanju one su stvorile dinamičan panel na kome su govorile o svojim iskustvima i pritiscima sa kojima se suočavaju, kao i kako se bore sa tim.

Učesnice panela bile su: Aly Raisman – Reebok sportista, gimnastičarka koja je osvojila medalju, Lena Dunham – glumica, pisac, reditelj, kreator i zvezda HBO serije „GIRLS” i suosnivač sajta LennyLetter.com, Jessica Mendoza – ESPN komentator; nekadašnja osvajačica medalje u softbolu, Ruby Rose – glumica, Zoe Kravitz – glumica i muzičar.

Lena Dunham je rekla: „Razlog zbog kojeg sam počela da radim svoj posao je bio da se povežem sa drugim ženama, sa drugim ljudima, i da im poručim da su njihovi nedostaci, njihove složenosti i njihova tamna strana važan deo onoga ko su oni. Svaki put se aktiviram i odazovem inicijativama koje omogućavaju otvorenu diskusiju o tome šta žene treba da budu.“

Članak se nastavlja posle reklama

Zoe Kravitz je izjavila: „#PerfectNever kampanja je važna jer mislim da prikazuje ono što ne vidimo često u svetu. Važno je da žene prihvate činjenicu da niko nije savršen i da to vrednuju.”

Kliknite na sledeću stranu kako biste videli galeriju slika…

Članak se nastavlja posle reklama

Komentarišući diskusiju, Jessica Mendoza je dodala: „Samo to što slušam druge uspešne žene, koje govore o svojim vrlinama i slabostima i kako su dospele tu gde jesu, čini ovaj panel najmoćnijim na kome sam prisustvovala.”

Foto. Promo

Foto. Promo

Članak se nastavlja posle reklama

Nastavljajući #PerfectNever priču koja je pokrenuta početkom 2016. godine, Gigi je takođe učestvovala i u intenzivnim vežbama uz dugogodišnjeg trenera i vlasnika Gotham Gym, Rob Piela. Pokazujući svoju ljubav prema boksu, Hadid je sparingovala sa gostima tokom master class-a, koji je vodio žene kroz pokrete snage i povećanja samopouzdanja.

Ovaj događaj zaokružen je u jedinstvenom stilu kada su Reebok i Gigi pozvali goste da učestvuju u interaktivnoj instalaciji. More balona sa frazama koje oslikavaju negativne komentare i nerealna očekivanja sa kojima se žene suočavaju svakog dana transformisalo se u pozitivne i inspirativne reči koje oživljavaju #PerfectNever filozofiju. U komunikaciji sa ženama širom sveta u realnom vremenu, instalacija je predstavila komentare postavljene uz hashtag #PerfectNever.

Komentarišući #PerfectNever revoluciju, Inga Stenta, Reebok senior direktor, izjavila je: „#PerfectNever revolucija je snažan izraz našeg Be More Human nastojanja. Misija brenda Reebok je da osnaži žene da budu najbolja verzija sebe ne samo fizički, već i mentalno i društveno. Svaki trenutak u današnjem događaju #PerfectNever kombinovao je ova uverenja sa ličnom borbom Gigi Hadid da se odupre pritisku društva o savršenoj ženi. Naš cilj je da ujedinimo i inspirišemo žene svih uzrasta širom sveta da promene ustaljene rutine ponašanja i razmišljanja. Potencijal nema ograničenja.“

#PerfectNever revolucija i Reebok partnerstvo sa Gigi označava drugu fazu u poglavlju pokreta #PerfectNever. Početak je označio ubedljiv video sa UFC borcem i glumicom Rondom Rousey. Kampanja #PerfectNever je nastavak „Be More Human“ marketinške platforme kao poziv ljudima da žive svoj puni potencijal, čime se nastavlja globalna fitnes misija brenda da promeni način na koji ljudi doživljavaju.

Tagovi: