Rihanna opet postavlja trendove: Savage x Fenty revija u stilu Victoria’s Secret Fashion Showa!

by | septembar 12, 2019

Pevačica, preduzetnica  i dizajner  Rihanna Fenty, daleko je dogurala od titula pop ikone i hit mejkera kroz koje smo je upoznali 2005. godine.

Naime, 31-godišnjakinja poslednje dve godine donosi fantastične poslovne odluke zbog kojih, doduše, pati njena muzička karijera, a sve je počelo sa lansiranjem linije beauty proizvoda pod nazivom Fenty Beauty. Njen beauty brend  je hvaljen zbog inkluzivnosti – pevačica je predstavila čak 40 nijansi tečnog pudera, a sa istim vrednostima na umu lansirala je i brend donjeg veša Savage x Fenty, godinu dana kasnije.

Tom je kolekcijom Rihanna želela da poruči da se svi imamo pravo osećati seksi, bez obzira na figuru, a zbog toga se u ponudi brenda nalaze grudnjaci u veličinama od 32A do 46DDD te gaćice i pidžame od veličine XS do 3X. Njena prva revija – ona za sezonu proleće/leto 2019. bila je slavlje inkluzivnosti, a sve je podignuto na viši nivo sinoć u bruklinškom Braclaysu Centeru gde su, u sklopu Nedelje mode u New Yorku, grandioznim showom, po uzoru na najbolje brodvejske predstave, predstavljeni modeli za jesen/zimu 2019/2020.

Iako najpoznatiji svetski brend donjeg veša Victoria’s Secret i dalje u Sjedinjenim Američkim Državama od godišnje od prodaje zarađuje oko 150 milijona američkih dolara, popularnost mu opada u korist sve brojnijih inkluzivnih brendova donjeg veša kao što su ThirdLove, Aerie, te Rihannin Savage x Fenty. Ali ovi brendovi, koliko god popularni bili, koliko god je važna njihova poruka o osnaživanju žena i koliko god im je veš odličnog kvaliteta, nemaju megazvezdu poput Rihanne kao zaštitno lice. Brendovi ove pevačice u medijima se proglašavaju „fabrikama novca“, a formula uspeha je, barem ako se pita Rihanna, jednostavna – pristupačnost i inkluzivnost glavne su odlike makeupa i donjeg veša koji nose njeno ime.

Članak se nastavlja posle reklama

„Želim se osećati samopouzdano i želim se osećati kao bomba“ izjavila je pevačica za portal Business of Fashion nakon revije brenda.

Članak se nastavlja posle reklama

Kako bi povezala svoje dve ljubavi – dizajn i muziku, priredila je istinski show prepun zvezdanih gostiju. Na njene hitove, ali i na pesme  Halsey, Migosa i DJ Khaleda, top modeli današnjice, među kojima su i Cara Delevingne, Joan Smalls te Bella i Gigi Hadid, izvodili su plesne pokrete da bi što bolje pokazali veš brenda Savage x Fenty. Komadi iz nove kolekcije ukrašeni su delikatnom čipkom u pastelnim bojama, kristalima te resicama, a osim gaćica i grudnjaka, Rihanna je predstavila i bodyje i haltere.

Članak se nastavlja posle reklama

Foto: GETTY IMAGES

Ležerno i sofisticirano: Pogledajte jesenju H&M Conscious kolekciju

Dizajneri najavljuju novi trend: Za ovaj print definitivno nismo sigurne…

 

Tagovi: