SAASH: Upoznajte novi domaći brend kupaćih kostima za najpopularnije turističke destinacije tokom cele godine!
Neka vam omiljeni SAASH kupaći kostim pomogne da donesete odluku. U nastavku smo pronašli savršeni kupaći kostim za svaku destinaciju.
SAASH kupaći kostimi nezaobilazan su deo garderobera za vrele popularne turističke destinacije.
Uprkos činjenici da je kod nas stiglo hladnije vreme, to samo znači da maštamo o putovanjima u zemlje koje su blagoslovljene visokim temperaturama (skoro) cele godine.
A odlazak na ovakve destinacije, tokom ovog perioda godine, znači opremiti se i za plažu. Pa ukoliko uskoro planirate da se malo ugrejete, predstavljamo vam najpopularnije vruće destinacije, ali dajemo i predloge za savršen kupaći kostim za svaku od njih. U pomoć smo pozvali Sašku Đoković Veselinov, dizajnerku koja stoji iza novog domaćeg brenda SAASH. Jeste li spremni? Krećemo na jedno zaista vrelo putovanje!
Power model za Mikonos
Baš kao i ovaj kupaći kostim, i Mikonos ima dve jednako važne strane. Jedna je spremna za zabavu, a druga je opuštena, lagodna i tradicionalna. U slučaju ovog kupaćeg kostima, dizajn je neobičan i zabavan, dok model odiše klasikom.
Inspire model za Barselonu
Arhitektura Barselone, ali i cela španska kultura, odiše inspirativnim šarenilom koje prosto mami serotonin iz nas. A da bismo se u potpunosti uklopili u ovu priču, biramo upečatljivi kupaći kostim kojim će preneti svu draž živopisne Barse!
Sensual model za Krit
Nema potrebe da brinete da ćete zaprljati kupaći kostim dok ste na odmoru na netaknutim obalama od ružičastog kritskog peska. Ova mediteranska vruća tačka je dom za više od 100 plaža sa plavom zastavom, nagradom koja se dodeljuje naročito čistim plažama širom sveta. Osim toga, rustikalna jednostavnost slikovitog ostrva odgovara šarmu ovog jednostavnog, a efektnog kupaćeg kostima.
Brave model za Maldive
Ako tražite mesto za istinski odmor i opuštanje, ne morate da tražite dalje. Maldivi su krajnja luksuzna destinacija koja će biti upotpunjena ovim laskavim, sofisticiranim kupaćim kostimom.
Desire model za Bali
Poseta bilo kom balijskom gradu sigurno će biti magična avantura, bilo da boravite u all-inclusive odmaralištu u Kuti ili u Airbnb pansionu u Seminjaku. Indonežanska provincija ima bogatu istoriju i kulturu koja je živopisna kao i boje u ovom živopisnom kupaćem kostimu.
Obala Amalfi
Destinacija sa zapanjujućim pogledom zaslužuje kupaći kostim koji je podjednako zadivljujući. Osim toga, ovaj Saash kupaći kostim prenosi neke od čari Amalfi obale.
Ukoliko vas zanima više o Saash brendu, u nastavku pročitajte o čemu smo to razgovarali sa osnivačicom brenda Saškom Đoković Veselinov.
Kako se rodila ideja za nastanak Saash brenda i kako je počela vaša priča?
U mojoj porodici je baka bila modna kreatorka i mislim da povezanost sa modnom industrijom imam u genima. Moj početak karijere je bio put modelinga, a konačna ideja je došla sasvim spontano, jednog zimskog dana kada sam pakovala kofer za tropske predele. Kao i svakoj ženi, uvek zafali još jedan u nizu kupaćih kostima i toga definitivno nikad dosta u ormanu. Stvorila mi se želja da dovedem svetski dizajn kod nas, najkvalitetnije materijale iz Italije i da proizvodnja bude u Srbiji.
Koje su osnovne vrednosti Saash brenda?
Moto brenda Saash je „Feel free in your skin“.
Naš cilj je da se svaka žena oseća slobodno i lepo u svojoj koži. S tim u vezi, kolekcija je radjena po principu da postoje modeli koji imaju tu moć da potencijalne mane prikriju, a da sa druge strane vrline naglase. Prva kolekcija sadrži 7 različitih modela kupaćih kostima, kako bi se svaka žena mogla pronaći.
Koji je najprodavaniji model kupaćeg kostima do sada?
Najprodavaniji modeli ove sezone su BRAVE i POWER, dok i BADASS ne zaostaje u toj trci. Iako su ovog leta boje poput roze, zelene i ljubičaste bile hit, naše žene ipak biraju najviše kupaće kostime u crnoj boji. Klasika nikad ne izlazi iz mode.
Kakvi su vam planovi za budućnost?
Brend Saash trenutno radi na više projekata. Pre svega, pažljivo biramo najluksuznije materijale za odevne komade kolekcije jesen/zima. U proizvodnji se svašta novo sprema. Naša priča neće ostati samo na plažnom asortimanu. Takođe, kreacija koju sam na sopstvenom venčanju nosila, otkriva šta se to može od mog brenda očekivati u narednom periodu.
Šta biste poručili onima koji žele da se sami okušaju u preduzetničkoj priči – koje osobine ličnosti su za to neophodne?
Moja priča govori da ako želite da osnujete svoj brend, da možete ponosno da stanete iza vašeg rada i da rezultat bude baš onakav kakav ste zamislili, onda je potrebno da se odreknete mnogo toga. Ali naravno, to nije nužno loše. Kao neko ko je do tog momenta bio u medijima, zaposlen na televiziji, nije bilo moguće da uporedo budem na radnom mestu i da pokrećem biznis jer i sama nisam poznavala u šta se upuštam. Neprospavane noći, potraga za pravim ljudima što podrazumeva proizvodnju, nabavku, učenje zanata je dug proces. Potrebno je da budete sigurni u sebe i svoje ideje, da volite ono što radite jer vam tada neće padati teško kada naidjete na eventualni problem već ćete biti skoncentrisani kako da ga sto lakše rešite, da upotrebite komunikativne veštine jer su vam u ovom poslu potrebni stručnjaci.
Kako izgleda jedan Vaš radni dan?
Moj radni dan bi za nekoga sa strane izgledao haotično jer imam 2 posla koja nisu toliko bliska pa su različite teme dana, pre svega ja radno vreme nemam i uglavnom volim da koristim vreme nocu za produktivnost. Preko dana obavljam sastanke, odlazim u proizvodnju, takodje i u nabavku kada je to potrebno. Takodje u Beogradu imamo i 2 pop-up radnje pa ih je potrebno s vremena na vreme obilaziti. Volim da uđem na profil i da čitam poruke koje nam šalju klijenti, ponekad i sama odgovorim na njih. Noć mi služi za inspiraciju. Tada me retko ko kontaktira, grad spava, mirno je i mogu se prepustiti svojoj mašti.
I za kraj, kada biste trebali da izdvojite jedan osnovni modni savet za naše čitateljke, on bi glasio…
Moj glavni savet kada je moda u pitanju je da ne treba da slepo pratimo trendove. Najviše zračimo kada smo srećni, kada imamo samopouzdanja i potenciram da je potrebno da radimo na sebi, da bismo se doveli do najbolje verzije celokupne ličnosti.
Feel free in your skin!
Cilj brenda SASH je da se svaka žena oseća slobodno i lepo u svojoj koži. S tim u vezi, kolekcija je rađena po principu da postoje modeli koji imaju tu moć da potencijalne mane prikriju, a da sa druge strane vrline naglase. Prva kolekcija sadrži 7 različitih modela kupaćih kostima, kako bi se svaka žena mogla pronaći.