Boje koje odišu tihim luksuzom i boje koje stvaraju suprotan efekat
U svetu mode, boja igra fundamentalnu ulogu u tome kako doživljavamo sebe i kako nas drugi vide. Koje su to boje koje odišu tihim luksuzom?
Neke boje imaju moć da prenesu luksuz i eleganciju, dok druge proizvode suprotan efekat. Koje boje treba da nosite kako biste se pridružili trendu tihog luksuza, a koje treba da izbegavate ove jeseni i zime.
Koje su to boje koje odišu tihim luksuzom
Crna
Crna je neprikosnovena kraljica tihog luksuza. To je bezvremenska boja koja oličava sofisticiranost i eleganciju u svakoj prilici. Bilo da je u pitanju total black look, crna haljina, odelo ili cipele, crna je obavezna.
Mornarsko plava
Mornarsko plava je još jedan klasik koji odiše tihim luksuzom. Savršeno se slaže sa širokim spektrom boja i pogodna je i za svečane i za neformalne prilike.
Siva
Siva boja daje osećaj svežine i sofisticiranosti. Odličan je izbor za monohromatski stajling ili aksesoare kao što su šalovi i torbe.
Bež
Kao i bela, povezuje se sa čistoćom i jednostavnošću. Ako se pravilno koristi, može biti podjednako elegantna i luksuzna.
Braon
Ova duboka i bogata boja dodaje dašak elegancije vašoj odeći. Nosite braon boju u formatu totalnog autfita da biste poboljšali rezultat.
Boje koje nisu elegantne – i u njima nećete izgledati otmeno
Žuta
Žuta boja asocira na radost i sunce. Ali ako želite da izgledate legantno i skupo, zaobiđite je. Naročito ako su neke otmene prilike u pitanju.
Narandžasta
Nastavljamo sa narandžastom, toplom bojom koju volimo jer odaje energiju u i vitalnost. Ali ne odiše elegancijom i sofisticiranošću.
Fluorescentna zelena
Fluorescentna zelena je još jedna od upečatljivih boja koju treba da izbegavate ako želite da se priključite sledbenicima tihi luksuz trenda.
Fuksija
Ako želite da nosite roze boju i slede estetiku tihog luksuza, neka to bude u mekšem tonu ili u sitnim detaljima.
Cijan plava
Cijan plava je još jedna boja koju treba da izbegavate ako želite da izgledate elegantno i luksuzno. Bolje birajte tamnoplave nijanse.