Kejt Mos svakom svojom odevnom kombinacijom diktira trendove. Ova žena je oličenje šika, bilo da je u šetnji, šopingu ili na crvenom tepihu…

Trendi: Na promociji svoje kolekcije u „Topshop“ buticima ponela je fantastičnu torbu sa resicama koju je dizajnirala „It“ devojka sa Menhetna – Ženevjev Džons.

Seksi: Reklamna kampanja za brend „Roberto Cavalli“ za proleće/leto 2005. godine.

Uvek posebna: Kejt ima kolekciju vintidž automobila. U šoping najrađe odlazi u svom „MG Midgetu“ iz sedamdesetih.

Biznis šik: Za sastanak sa vlasnikom „Topshopa“ Filipom Grinom, Kejt je odabrala „Superfine“ džins i lagani blejzer.

Svetlucavo: Na snimanju reklame za kozmetičku kuću „Rimmel“ nosila je zlatnu haljinu i sandale.

Elegantno: Na dodeli modnih nagrada CFDA u Njujorku, opredelila se za „Diorovu“ haljinu.
Tekst: Jelena Karakaš



