Najpre smo se zaljubile u paradajz crvenu i motiv ovoga povrća nosile na tašnama, privescima, majicama, ešarpama, stvorivši čitavu tomato girl estetiku. Potom nas je osvojila cherry red, do te mere da smo bojile kosu u cherry cola, da su nam usne bile u boji višnje, a nokti tek za nijansu tamniji. Tog trenutka neko je u svetu lepote pritisnuo brzo premotavanje i trendovi inspirisani hranom samo su počeli da se smenjuju: latte šminka, vanila i kafa parfemi, guava sjajevi za usne, berry makeup, blueberry nails, lemon drop nails. Hrana je postala neiscrpna inspiracija u svetu lepote, a voćkice smo nosile bukvalno svuda: u kosi, na obrazima, usnama, noktima. Samo je bilo pitanje dana kada će se dogoditi neminovno i kada će ovaj dezen početi da caruje i u svetu mode. I, voila, leta 2025. voćni dezen je na haljinama!
Haljine sa voćnim dezenom su u fokusu
Poslednji put, dezeni inspirisani hranom bili su u fokusu leta 2018. godine, kada su ih u svoje kolekcije uvrstili gotovo svi dizajneri. Istina, tada su voćkice bile daleko egzotičnije: veliko džungla lišće, ananasi, kokosi… Danas, dizajneri kao da su rešili da inspiraciju traže na Mediteranu. Trešnjin print je bukvalno preplavio modne piste, počev od torbi Coach i Valentino. Loewe je ostao veran motivu paradajza, dok je Balmain posegnuo za dezenom grožđa. Tu je i trend citrusnih printova: limun i pomorandža sada krase haljine, bluze i kupaćé kostime. I ovo nije rezervisano samo za piste visoke mode ili high street brendove. Voćni dezen je na svim haljinama. Svuda.







