Dodir LUKSUZA

by| jul 25, 2009

Luksuzna kozmetika nije samo ona koja je upakovana u skupu i lepo dizajniranu ambalažu- danas se akcenat stavlja na multifunkcionalnost i visoki kvalitet sastojaka kozmetičkih preparata.
Nova napredna tehnologija (na primer, nano tehnologija) ili celularna (koja deluje na nivou kvantne fizike i holističkog pristupa ćelijama), sam proces proizvodnje čini veoma komplikovanim, a samim tim i skupim. Luksuz u kozmetici danas podrazumeva primenu visoke tehnologije i prirodnih sastojaka.


lepota i zdravlje koza dodir luksuzaIz čega se sastoji luksuzna kozmetika?
Svila, kavijar i slične luksuzne „komponente“ podižu cenu preparatu, ali na nju utiču i skupi sastojci (sačuvani zahvaljujući naprednim tehnologijama u gotovo prirodnom obliku) koji imaju sposobnost da aktiviraju obnavljanje ćelija kroz biostimulanse (faktor ćelijskog rasta). U luksuznu komponentu ubraja se i izostanak životinjskih supstanci u proizvodu.

Da li visoka cena znači da je proizvod kvalitetan?
Visoka cena doprinosi da se izvrši kategorizacija proizvoda u odnosu na njegov sastav. Na cenu kozmetičkih preparata utiče i to da li su u njima upotrebljeni prirodni i biološki sastojci, da li su gajeni bez veštačkih aditiva i na čistom zemljištu, da li sadrže sintetičke konzervanse, mirise, boje i druge štetne supstance. Čak i kada se nekvalitetni a skupi proizvodi nađu u prodaji, njihova neefikasnost brzo se otkrije i oni se povlače sa tržišta.

Koliko ambalaža utiče na ekskluzivnost proizvoda?
Ambalaža može biti veoma luksuzna, a da ipak ne sadrži proizvod odgovarajućeg kvaliteta. Zato treba biti veoma obazriv pri kupovini luksuzno opremljenih proizvoda koji nisu iz renomiranih kuća. Anonimni brendovi atraktivnom ambalažom i dobrom reklamom namame kupce na veoma skup, ali često i nekvalitetan proizvod. Zbog toga je veoma bitno informisati se o sastojcima preparata.


Članak se nastavlja posle reklama

L&Z TOP SAVETI koji će vam olakšati kupovinu i uštedeti novac


lepota i zdravlje– Ako već koristite proizvod renomiranog proizvođača, koji vam u potpunosti odgovara, neka i drugi preparati budu iz iste palete.

– Kombinacije proizvoda različitih brendova ponekad mogu da izazovu neželjene efekte jer im se sastojci međusobno „ne trpe“.

Članak se nastavlja posle reklama

– Oko svih nedoumica u vezi sa sastojcima određenog preparata konsultujte se sa prodavcem u parfimeriji.

– Ne kupujte proizvode koji vam trenutno nisu potrebni jer, kao i sve drugo, i kozmetika ima rok trajanja.

Članak se nastavlja posle reklama

Tekst: Zorica Škodrić; Foto: Shutterstock, Mladen Sekulić

Tagovi: