Kamila Parker Bouls sledi alternativne metode: Ubodi pčela umesto botoksa

by | novembar 30, 2011

Vojvotkinja od Kornvola Kamila Parker Bouls, svakako, nije prva žena koja sledi alternativne metode negovanja lepote, ma koliko oni bili ekscentrični. Međutim, sada polako uvlači i mlađanu Kejt Midlton u to, ubeđujući je da krene njenim stopama na tretmane ubodima pčela, čime se, navodno, poboljšava ten.

Kamila Parker Bouls posavetovala je najnoviju članicu britanske kraljevske porodice, vojvotkinju od Kembridža Kejt Midlton, kako da neguje ten.

Naime, vojvotkinja od Kembridža već izvesno vreme je poklonik tretmana lepote kozmetičarke Debore Mičel, kod koje Kamila ide na tretman ubadanja žaokama pčela po ceni od 165 funti. Taj tretman prepoznat je kao nehirurški fejslifting, odnosno organska alternativa botoksu. Kozmetičarka se već brinula i o Kejtinoj koži, dajući joj savete o lepoti pred venčanje veka, a izvori bliski Bakingemskoj palati kažu da Kamila ide na takve tretmane već šest godina.

Kao i svaka mušterija koja sazna za nešto novo, i Kamila je širila priču o tretmanu pčelama, pa i terala Kejt da isproba tu metodu.

Članak se nastavlja posle reklama

Inače, Debora Mičel vinula se u sam kozmetički vrh svojom maskom od pčelinjeg otrova, koji košta 65 funti. Proizvod sadrži jedan odsto pčelinjeg otrova, zbog kojeg njegovi korisnici imaju osećaj ujeda pčele, koji povećava krvotok, kolagen i elastičnost.

Pomešana sa medom, ružom i uljem lavande, kao i tajnim sastojkom, ova maska postala je pravi hit među slavnim ličnostima, poput Viktorije Bekam, Kajli i Deni Minog i Mišel Fajfer.

„Shvatile su da što više koriste botoks, lica im se sve više menjaju tako da ne mogu da prave različite grimase, što smeta njihovoj publici“, smatra Debora.

Članak se nastavlja posle reklama

Kozmetičarka dodaje da ova maska popunjava bore, i koži daje gladak i svež izgled, nasuprot „zamrznutom“ licu posle tretmana botoksom.

Debora Mičel postala je jedna od najuspešnijih poslovnih žena u Velikoj Britaniji, posle potpisivanja ugovora vrednog 100 miliona funti za prodaju svojih proizvoda širom Kine.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Tagovi: