Tajnu K-beauty fenomena otkriva Marija Emelianova, zastupnik kultnog brenda Medipeel
Marija Emelianova, osnivač multibrend prodavnice korejske kozmetike i
zvanični zastupnik kultnog brenda Medipeel, podelila je s nama tajnu K-
beauty fenomena.
Porcelanska, blistava, glatka koža Korejki, kao sa naslovne strane časopisa, odavno je postala predmet želje svih devojaka na svetu. Savršenstvo njihove kože obavijeno je mnogim mitovima i tajnama. Marija Emelianova, osnivač velike kompanije koja distribuira originalnu korejsku kozmetiku, ispričala nam je zašto je korejska kozmetika toliko popularna, razotkrila mitove i razumljivo objasnila razloge zašto korejsku kozmetiku toliko vole u čitavom svetu.
Recite nam nekoliko reči o sebi.
Zovem se Marija Emelianova i osnivač sam kompanije koja se bavi pronalaženjem i prodajom najbolje korejske kozmetike. Može se reći da kao juvelir odabiram samo najbolje primerke dijamanata. Provela sam dosta vremena proučavajući korejski pristup kozmetici i njihovo kozmetičko tržište, tako da sam postala stručnjak u toj oblasti.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Zašto se vaše prodavnice baziraju upravo na azijskoj kozmetici?
Filozofija azijskog pristupa veoma mi je bliska, široka je, ali nenametljiva, s jedne strane je vrlo jednostavna, a opet uvek postoji mogućnost za složeniju primenu i podizanje nivoa kako biste postigli potpuno savršenstvo. Da biste kompletirali negu, nisu vam potrebna velika finansijska sredstva, pa će čak i njen minimalna količina početi da poboljšava kožu ili rešava probleme.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Gde je zastupljena vaša kozmetika i kako u ogromnom asortimanu izabrati upravo ono što vam je potrebno?
Moja kompanija ima dve aktivne prodavnice, jednu u Beogradu, a drugu u Crnoj Gori. Takođe, efikasno rade tri onlajn prodavnice, od kojih su u jednoj zastupljeni razni brendovi. Naše prodavnice, bilo onlajn ili oflajn, odlikuje jedna osobenost – konsultativni centar u svakoj od naših prodavnica radi veoma vredno, svi zaposleni su stručni i obučeni, spremni su ne samo da vam daju savet, već i da odaberu odgovarajuću negu od nule.
Recite nam kako je izgledao Vaš put promovisanja potpuno novog i nepoznatog kozmetičkog proizvoda na našem tržištu? Na kraju krajeva, ovo je potpuno drugačiji koncept u odnosu na evropski pristup.
U svakom poduhvatu, sve se zasniva na istrajnosti, ljubavi prema svom poslu i, naravno, velikoj brizi o klijentima. Ništa mi nije važnije od srećne i zahvalne devojke koja mi je poverovala i shvatila da je poverenje bilo opravdano.
Ako bih rekla da mi je bilo vrlo lako, slagala bih. Nije lako promovisati bilo šta novo o čemu se ne zna mnogo, ali pošto dosta vremena posvećujem edukativnom radu, govoreći korisnicima kako da koriste određene proizvode, kako da pravilno rešavaju probleme i biraju kozmetiku, poverenje u mene i ljubav prema brendu raste svakim danom.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Ekskluzivni ste distributer svetski poznatog korejskog brenda Medipeel. Šta čini njegov uspeh?
Počnimo od činjenice da je Medipeel nešto više od kozmetike. To je kategorija napredne kozmetike, koja je nastala tamo gde se susreću farmakologija i kozmetologija. Ta oblast se zove kozmeceutika. Njene formule su mnogo bogatije, sastav je proširen, a delovanje je mnogo brže nego kod konvencionalne kozmetike. Brend ima sopstvenu medicinsku laboratoriju, istraživački centar i osoblje visokokvalifikovanih stručnjaka. Ovo je jedan od retkih južnokorejskih brendova koji proizvodi kozmetiku vodeći računa o podacima o evropskih korisnika, njihovoj klimatskoj zoni i potrebama. Koncept brenda je prilično jednostavan, daje brze rezultate uporedive sa odlaskom kod kozmetičara, a vi na taj način postajete sami sebi kozmetičar. U stvari, Medipeel ne prodaje kozmetiku, već́ samopouzdanje, obezbeđuje status i brzinu delovanja, koja se veoma ceni u poslovnim krugovima i kod večito zaposlenih dama. Ovo je prilika da što duže zadržimo mladost, a da pri tome ne trošimo ogromne svote novca.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Po čemu se Medipeel razlikuje od druge kozmetike, jer vi na policama prodavnica možete pronaći i druge brendove korejskih proizvođača?
Kao što sam već́ pomenula, Medipeel je kozmetika drugog nivoa, za napredne korisnike ili za one koji ne vole da čekaju, a navikli su da od života primaju i uzimaju samo najbolje, ali da istovremeno i uštede. Brend ima sredstva u velikim pakovanjima, pa oni koji znaju da računaju odmah vide ogromnu uštedu. Jedna od glavnih karakteristika uspešnih žena je brzina donošenja odluka, procena koristi i prednosti. Ali to ne znači da vaša kozmetička sredstva drugih korejskih proizvođača nisu dovoljno dobra. Ne postoji baš loša korejska kozmetika, samo treba da pronađete svoju ili, još bolje, da sve kombinujete. U Koreji se ne bira kozmetika prema godinama, već́ se polazi isključivo od potreba kože i njenog trenutnog stanja.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Kako vi održavate lepotu i mladost svoje kože? Znam da imate oko 50 godina, ali ne izgledate kao da imate toliko.
Dugo sam verni korisnik, a korejska kozmetika mi je omogućila da vratim vreme i uspešno održim ovo stanje. U mojoj svakodnevnoj rutini ima dosta kozmetičkih proizvoda sa peptidima, matičnim ćelijama biljaka, stalno koristim kiseline i retinol, a naravno ne zaboravljam ni na zaštitu od ultraljubičastog zračenja koju primenjujem 365 dana u godini.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Koji savet i preporuku biste dali devojkama koje se tek upoznaju sa korejskom kozmetikom i čine prve korake u pravilnoj nezi, održavanju zdravlja i očuvanju lepote svoje kože?
U svemu što preduzimamo važna je istrajnost, doslednost i redovnost. I naravno, važno je zapamtiti da lepota počinje iznutra, tu igra ulogu vaš dnevni raspored, hrana, piće, vaše misli i okruženje. Tretirajte brigu o svom izgledu kao igru, nemojte se koncentrisati isključivo na njega, već́ igrajte pošteno, pa ćete tako uvek pobeđivati.