Ovo je šminka po kojoj ćemo pamtiti godinu

by | novembar 28, 2011

Da li su vam godinu ulepšali novi kremasti ruževi, senke, maskare, lakovi ili puderi? Umesto odgovora, pogledate u neseser

Prva polovina godine bila je u znaku lansiranja inovativnih matiranih i svetlucavih ruževa. Chanel je lansirao Rouge Coco Shine, Dior Addict Lipstick, Lancôme je potpuno ‘ogolio’ svoj L’Absolu Nu, YSL je predstavio Rouge Pur Couture. L’Oréal Paris je megauspešnoj liniji Color Riche s više od 250 boja dodao još neodoljivih nijansi.

Ne treba ni podsećati da su prolećno-letnje (ne samo beauty) trendove obležile intenzivne fluo boje. Istovremeno  u trendu su bila senke za smoky eyes lookove. Francuski stručnjak za chic izgled Bourjois, američki Too Faced i Max Factor predstavili su svoja rešenja za što lakše kreiranje ‘zamagljenih’ kapaka.

Tradicionalno najveća gužva vladala je na područu najpristupačnije šminke po cenama – lakova. Sveprisutni nemački brendovi Catrice i Essence postali su ozbiljna konkurencija klasicima među lakovima (Deborah, Rimmel, Maybelline, Sephora, L’Oréal Paris), ali i novopristiglim poput Annyja, čijoj bogatoj paleti nijansi nije nimalo lako konkurisati.

Članak se nastavlja posle reklama

U kozmetičkom svetu druga polovina godine predstavlja doba lansiranja novih pudera i make-up baza. U kategoriji it-podloga Chanel je oduševio svojim Perfection Lumière, Dior puderima iz linije DiorSkin Forever. Nedavno pristigli britanski brend Illamasqua osvaja bogatim izborom tekstura i nijansa (ne samo) pudera, baš kao i bazama ili primerima, koji uošteno postaju sve popularniji. Zahvaljujući Garnieru, dobili smo negujuće-dekorativni hibrid, BB kremu iliti tonirani balzam.

Gotovo svakog meseca trepavice smo mogli da naglašavamo novom maskarom, poput L’Oréalove Lash Architect 4D, Benefitovom They’re Real! ili nekom iz Maybellineove linije The Colossal Volum’Express.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Tagovi: