Nije to vintage šik, već greška: Parfemi koji vas čine starijom

by | jul 1, 2024
parfemi koji vas čine starijom

Možda mislite da vaš omiljeni klasični parfem, koji postoji desetinama godina, miriše kao vintage šik, ali – verovatno grešite. Ovo su parfemi koji vas čine starijom

Parfem je svojevrsna vizit karta kojom se predstavljamo u novom društvu. Ali, šta kada ta karta ne ostavlja utisak koji mi priželjkujemo?

Baš kao i naš stav, odeća, lice, tako i parfem može da pošalje pogrešnu poruku. Ovakvu grešku naročito je lako postići ako koristite mošusne ili jake parfeme. Ali, da li biste poverovale kada bismo vam rekle da čak i klasični parfemi mogu da postignu kontra efekat?

Zvuči iznenađujuće, ali je istina: postoje klasični parfemi koji vas čine starijom. Kako? Svi podsvesno verujemo da parfem otkriva bar malo o ličnosti koja ga nosi. Tako smo ubeđeni da fatalne žene vole jake parfeme, one romantične vole cvetne, a opuštene zelene note mirisa. Upravo stoga postoje neki parfemi koje u svojoj podsvesti povezujemo sa damama u godinama.

Pošto smo sigurne da to nije utisak koji želite da ostavite svojom mirisnom vizit kartom, vreme je da sprečimo greške.

Članak se nastavlja posle reklama

Parfemi koji vas čine starijom:

Shvatajući moć koju daje pravilno odabran parfem, možete naučiti da stvorite pravo mišljenje o sebi, uključujući i uticaj na osećaj mirisa drugih. Ali pre nego što pronađete svoj prepoznatljivi miris, koji će privući stotine prijatnih komplimenata i ojačati vaš lični imidž, moraćete mnogo da analizirate.

Karanfil

Kada je u pitanju cveće, najbolje je da se klonite mirisa koji koriste notu ovog izuzetnog cveta. Ovaj miris se vezuje za davno prošla vremena, nije u modi i verujte – nikada se neće ni vratiti.
Primer:  Nina Ricci L’Air du Temps

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели NINA RICCI (@ninaricci)

Članak se nastavlja posle reklama

 

Ruža

Još jedan cvet koji vam dodaje godine jeste ruža. Ovaj nostalgični miris bio je veoma popularan pre nekoliko decenija, tako da oni koji vole da se okruže mirisom ruže mogu nehotice da nas teleportuju  u prošli vek. Izgledi, vidite, nisu baš dobri.
Primer: White Rose by Guerlain

Članak se nastavlja posle reklama

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Ирина Арсеньева (@iricats_)

Drvene arome

Drvene note se smatraju složenijim i egzotičnijim, zbog čega se često povezuju sa zrelošću. Ovakvi mirisi su idealni za žene u kategoriji 50+ sa mnogo životnog iskustva, ali ako želite da mirišete mlađe i svežije – zaboravite na ovakve parfeme.
Primer: Bacarat Rouge 540

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

@irisandrosescent је поделио/ла објаву

Pačuli

Kako kažu kreatori imidža, ​​nota pačulija u pogrešnoj kombinaciji sa drugim komponentama parfema može izazvati asocijacije na tamjan – i, poput ruža, na svojim talasima vas vratiti pravo u šezdesete godine prošlog veka. Ako  želite da mirišete svežije, bolje je da izaberete parfeme sa citrusnim tonovima, poput limete i grejpfruta.
Primer: Prada Prada

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

@ovinata је поделио/ла објаву

Članak se nastavlja posle reklama

Puderasti mirisi

Puderaste mirise uveliko koriste proizvođači parfema od sredine prošlog veka. Zbog toga deluju veoma poznato i uvek imaju neki retro štih. Ali, to ne znači da su svi puderasti mirisi obeleženi kao parfemi koji vas čine starijom.  Konkretno, note ljubičice i jorgovana mogu iskriviti puderaste nijanse, evocirajući slike prošlih godina.
Primer: Amouage Lilac Love Woman Eau De Parfum

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Селективная парфюмерия (@maison.parfums)

Mošusni mirisi

Parfimeri često kombinuju mošus sa zemljanim, drvenim notama, dajući im asocijaciju na „miris prošlosti“. A u kombinaciji sa zastarelim stilom odevanja, ovaj miris garantovano vam dodaje najmanje 10 godina.
Primer: Black Opium

 

Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

 

Објава коју дели Sephora Türkiye (@sephoraturkiye)

Prepoznatljiv miris

Ako dugo koristite isti miris, pa ljudi počnu da vas prepoznaju po njemu – to nije baš dobra situacija. Kombinujte i mešajte različite mirise kako biste uvek ostavljali za sobom miris novog, mladog i svežeg.

Članak se nastavlja posle reklama

 

born to be blue/gettyimagesplus