9. Weekend Media Festival: Svi važni medijski trendovi na jednom mestu

by | jul 8, 2016

Globalni brendovi u različitim kulturama, digitalizacija radija i revolucionarni potencijal blockchain tehnologije – to je tek mali deo intrigantnih tema koje regionalnoj komunikacijskoj industriji donosi 9. Weekend Media Festival. 

Foto: PR

Foto: PR

U prostorima stare fabrike duhana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe, Weekend od 22. do 25. septembra dovodi više od 120 govornika i oko 4.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca. Njima će se pridružit i 350 studenata iz celog regiona, te oko 550 akreditovanih novinara.

Foto: PR

Foto: PR

„Zacrtali smo sebi ambiciozan cilj, a to je da deveti Weekend bude toliko dobar da će svi hteti da dođu na deseti jubilarni. Ponovno smo iskoračili u neke nove teme i ponovo prvi otvaramo priče o sasvim novim tehnologijama o kojima će za nekoliko godina svi govoriti. Ne zaboravljamo, naravno, ni dobru zabavu, a toga će ove godine biti još više i još bolje“, obećava Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Članak se nastavlja posle reklama
Foto: PR

Foto: PR

Popis predavača predvode Shawn Pecas Costner, koji je 18 godina radio u muzičkoj industriji i vodio promociju muzičara kao što su Rijana, Young Jeezy, Rik Ros, Ludakris, Big Sean i mnogi drugi, te je izvršni direktor u Roc Nation Sportsu, kompaniji za sportski menadžment čiji je vlasnik slavni hip-hop mogul Džej Zi.

Lazar Džamić, direktor strateškog planiranja u nekoliko londonskih kreativnih agencija i jedan od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji, ponudiće recept za gotovo savršeno oglašavanje kreiranjem uspešnih poruka u svetu lakog ignorisanja. Gosti Weekenda biće i Jarno Vanhatapio i Magnus Emilson, dvojac koji stoji iza NA-KD.com, švedskog modnog webshopa koji dostavlja robu vodećih svetskih brendova u više od 100 zemalja sveta. „One on one talk“ ove je godine rezerviran za Zorana Šprajca i predsednika Uprave Hrvatskog Telekoma Davora Tomaškovića.

Članak se nastavlja posle reklama
Foto: PR

Foto: PR

„Predavači koje već sada imamo u programu jamče da ćemo i ove godine u Rovinju kolegama iz regiona moći da ponudimo informacije o najnovijim trendovima u svetu. Takođe, na panel raspravama ćemo okupiti ljude koji na kreativan i inovativan način povezuju Hrvatsku i regiju s celim svetom, ali uspevaju da naprave i iskorake po kojima možemo reći da smo u svetskom vrhu“, istaknuo je Nikola Vrdoljak, direktor programa Weekenda.

Članak se nastavlja posle reklama

Foto: PR

Foto: PR

Radio se vraća na velika vrata pa ćemo na Weekend panelu pokušati da objasnimo zašto na mediju za koji se tvrdilo da nema budućnosti rastu oglašivački budžeti i koje su inovacije omogućile novi uspon radija. O inovacijama će se govoriti i na panelu o blockchain tehnologiji, na kojoj se temelji i najpoznatija virtuelna valuta Bitcoin, ali koja pruža neograničene mogućnosti u bankarstvu, kao i u javnim uslugama poput sklapanja ugovora. Učesnici panela o globalnim brendovima razgovaraće o tome kako stvoriti globalni brend i kako njime upravljati u različitim kulturama i okruženjima.

Foto: PR

Foto: PR

„Rovinj je na najboljem putu da postane globalni brend, a Weekend Media Festival događaj je koji tome pridonosi okupljajući kreativne i inovativne ljude iz celog sveta. Upravo su to vrednosti na kojima je izgrađena i Adris grupa i koje ćemo i dalje promovisati, između ostalog i potporom ovakvim okupljanjima“, rekla je Kristina Miljavac iz korporativnih komunikacija Adris grupe.

U okviru 9. Weekend Media Festivala ponovo će se održati regionalna revija BalCannes i dodela nagrada SoMo Borac. BalCannes se održava peti put, a ove godine oglašivači imaju još važniju ulogu, jer će odabrati 25 najboljih projekata iz šest zemalja regiona, te dodeliti nagrade, među ostalima i za najbolju agenciju i projekt BalCannesa. Prijava radova za BalCannes otvorena je za sve zainteresovane agencije sve do 1. septembra. Digitalna nagrada SoMo Borac ima novu kategoriju, SoMoRitanac, namenjenu najboljoj digitalnoj kampanji koja je pridonela nekoj višoj svrsi. Prijave na SoMo Borac su besplatne, a više možete doznati na www.somoborac.com.

Članak se nastavlja posle reklama
Foto: PR

Foto: PR

Muzički program uvek je bio jedan od najjačih aduta Weekend Media Festivala. Tako će biti i ove godine, jer je već poznato da će festivalski program biti otvoren velikim koncertom Hladnog piva u četvrtak 22. septembra.

Prijave za 9. Weekend Media Festival u punom su jeku, a broj mesta je ograničen. Više o tome pogledajte na 2016.weekendmediafestival.com.

Tagovi: