„90 MINUTA “ uz knjigu, modu i tango

by | jun 24, 2010

 

Butik „Noa Noa“ preksinoć je bio premali da primi sve posetioce koji su došli na promociju „90 minuta“ koja je povezala književnost i modu onim što im je u ovom slučaju zajedničko – ženom i ženskim šarmom. 

 

Članak se nastavlja posle reklama

 

Dok su muškarci gledali fudbal, dame i VIP gosti uživali su u modnoj reviji brendova NOA – NOA i KRISSBO, tangu i romanima „Led“ i „Igra zavođenja“ koje su predstavile spisateljice Ivana Mihić i Natalija Dević.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Promocija je počela modnom revijom danskog brenda NOA NOA i KRISSBOO čiju kolekciju krasi skadinavska svežina i originalnost, maštoviti i kvalitetno izrađeni modeli koji odskaču od aktuelne modne ponude. Reviju je obeležio nastup glumice Milice Milše koja je ujedno i bila jedan od modela. U ulozi modela našle su se Katarina Obradović, Drina Pešić, Tamara Đukanović, Vanja Gavrovski i Marina Kotevski.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Članak se nastavlja posle reklama

 

Ove dame predstavile su sve ono čemu se kreatori brenda Noa Noa dive: ne samo zbog njihovog izgleda i stila, nego i zbog stava, posla kojim se bave, odnosa prema drugima.

Članak se nastavlja posle reklama

 

One su pomogle da danski brend prikaže za kakvu ženu stvaraju okruženje koje ona sama zaslužuje.

Kolekcija je namenjana ženama koje moraju da imaju izbora, moraju biti ono što jesu da bi se osećale dobro i izgledale još bolje. Dakle, one su uspešne, dobro raspoložene i omiljene među prijateljima i poslovnim saradnicima.

Članak se nastavlja posle reklama

 

 

Članak se nastavlja posle reklama

Posle revije, tango par Ana Petrović i Neven Tubić odigrali su zavodljivu igru, nakon čega je usledila promocija knjiga „Led“ Ivane Mihić i „Igra zavođenja“ Natalije Dević.

 

Uz aplauze i podršku gostiju Ivana i Natalija su pročitale kratke odlomke svojih knjiga, prikazivajući tako najzanimljivije detalje.

Članak se nastavlja posle reklama

 

Ivana Ankić

Tagovi: