Always: Redefinisano značenje izraza „like a girl“

by | februar 9, 2015

Always®Koristi nastup na finalnim utakmicama američkog fudbala (Super Bowl) da bi redefinisao značenje izraza „like a girl”. Šalje 15-godišnju devojčicu, kvoterbeka Karli Harman, kao ambasadora kampanje “#LikeAGirl”

always

Sinsinati – 2. februar, 2015Always, svetski lider u proizvodima za žensku negu, prikazao je svoj uticajni video #LikeAGirl u trajanju od 60 sekundi tokom Super Bowl-a u nedelju.

Video #LikeAGirl, koji je lansiran prošlog leta, bacio je svetlo na moć reči i na to kako obično upotrebljavana fraza “like a girl” – koja se često koristi kao uvreda – može imati značajan uticaj na samopouzdanje kod devojaka.

Pred više od 100 miliona ljudi koji gledaju veliku utakmicu, Always želi da zamoli devojke, žene, momke i muškarce širom zemlje i širom sveta da pomognu da #LikeAGirl počne da označava nešto sjajno.

Članak se nastavlja posle reklama

„Od lansiranja, preplavljeni smo podrškom za video #LikeAGirl i ohrabreni smo pozitivnim uticajem koji je imao do sada. Kada ljudi gledaju ovaj video, znamo da menja njihovo poimanje fraze “like a girl” – i stvara razliku u samopouzdanju kod devojaka, rekla je Fama Francisko, potpredsednica Global Always.

Misija #LikeAGirl započela je dubokim uvidom u to da više od polovine devojaka prolazi kroz iskustvo opadanja samopouzdanja tokom puberteta, a neke od njih se nikada u potpunosti ne oporave.

Novija istraživanja pokazuju da nakon gledanja videa, 76 procenata devojaka starosti od 16 do 24 godine više ne vidi frazu “like a girl” kao uvredu, a dva od tri muškarca koji su ga gledali, rekli su da bi zastali ili razmislili dvaput pre nego što bi izraz “like a girl” upotrebili kao uvredu.

Članak se nastavlja posle reklama

Od svog lansiranja, video #LikeAGirl imao je više od 80 miliona pregleda u 150 zemalja i više od 1,5 miliona ljudi širom sveta ga je podelilo preko mreže. Čak i tada, samo polovina devojaka u Americi i čak manje muškaraca i dečaka je videlo film. Always koristi Super Bowl da bi pomogao u širenju poruke širokom auditorijumu kako bi se redefinisalo značenje izraza “like a girl”.

Inspirisan hiljadama devojaka koje su pisale i pokazale šta one rade kao devojka. Always šalje Karli Harman na ovogodišnji Super Bowl. Karli ima 15 godina, igra na poziciji kvoterbeka i jedina je devojčica u svom fudbalskom timu u Severnoj Virdžiniji, finalista NFL-a za “Zajedno stvaramo fudbal”, osnivača fonda za prikupljanje dobrovoljnih priloga za veterane rata i savršen primer devojlčice koja ume da trči, baca i zadivljuje svakog #LikeA Girl i na terenu i izvan njega.

Članak se nastavlja posle reklama

„Volim fudbal tako da nikada nisam dvaput razmišljala o tome da sam jedina devojčica u timu, mada je bilo dosta onih koji su sumnjali u moju sposobnost da igram samo zato što sam žensko. Srećna sam jer imam podršku porodice i prijatelja koji me ohrabruju da, bez obzira na sve, sledim svoje snove”, rekla je Karli Harman, omladinski igrač fudbala. „Takođe sam uzbuđena jer idem na Super Bowl da predstavljam Always i da širim poruku o #LikeAGirl, tako da devojke bilo gde mogu biti ponosne što rade stvari #LikeAGirl.”

Da biste pogledali reklamu za #LikeAGirl, kliknite ovde:

http://youtu.be/XjJQBjWYDTs

 

Tagovi: