Belgrade Fashion Week – Awards night

by | maj 15, 2018

Poslednji event 43. Belgrade Fashion Weeka organizovan je na vrhu hotela Metropol, u novom ekskluzivnom restoranu Twenty Two i predstavljao je vrhunac manifestacije na kome su se   dodelile nagrade najboljim dizajnerima, manekenima, šminkerima, frizerima… jednom rečju, najboljim učesnicima manifestacije. Modni studio Click je zahvaljujući brojnim medijskim partnerima i njihovim stručnim žirijima imao priliku da dodeli prestižne nagrade u čak 11 kategorija. Pored brojnih saradnika, manekena, dizajnera, stilista dodeli nagrada su prisustvovale i mnoge ličnosti iz javnog života.

Bazarovu nagradu “Marija Kranjc” za najbolju kolekciju na 43. BFW dobio je kreator Boško Jakovljević, a za ličnost od stila dobitnica je glumica Marija Bergam.

Nagradu Textil Designer Award, koju dodeljuje kompanija Textil za najboljeg kreatora dobila je Tijana Milutinović koja je na ovom BFW prikazala kolekciju “The Case of the Passersby”. Tijana će od Textila kao nagradu dobiti materijale za izradu nove kolekcije.

BFW INSTASHOT nagrada za najboljeg mladog fotografa dodeljuje se već 3 godine i svojim sadržajem privlači sve veći broj mladih fotografa, ali i dobre reakcije publike preko društvenih mreža BFWa. S obzirom da je svake godine sve veći broj prijavljenih, zadatak žirija nije bio lak ali u ovoj veoma jakoj konkurenciji nagrada je dodeljena Nenadu Karliću, koji je uspeo da uhvati najinteresantnije momente u backstage-u i da istakne svoju fotografsku viziju posebnom estetikom. On kao nagradu dobija samostalnu izložbu na sledećem, 44. BFWu.

LEPOTA i ZDRAVLJE tradicionalno dodeljuju nagrade za najbolju šminku i frizuru na BFWu. Na 43. BFWu L&Z  su za najbolju šminku proglasili rad Marka Nikolića za reviju Ane Ljubinković a za najbolju frizuru nagradu je poneo Matrix tim za reviju Tamare Paun.

Članak se nastavlja posle reklama

Đorđe Tomić

Manekeni su važna karika kvalitetne prezentacije kolekcija na BFWu, svaki dizajner ih pažljivo bira, a brojnost manekena  i različitost njihovih fizionomija ukazuje na različite dizajnerske koncepte i vizije. Medju devojkama se istakla Teodora Tomić, novo lice Modnog Sutdija Click koja je zadobila poverenje brojnih dizajnera i koja je na profesionalan ali  i atraktivan način predstavila modele koje je nosila.  Kod momaka se istakao Igor Ivanović  mladić koji već nekoliko sezona pleni svojim nesvakidašnjim, univerzalnim lookom i na taj način radi i muške i ženske revije. Posebno se ceni njegova hrabrost da istraje u želji da bude ono što jeste – drugačiji, ali svoj.

Magazin Gloria je Gloria Glam nagradu dodelila Jeleni Ivanović Tomašević, sa obrazloženjem da ona uvek deluje svetski. Na njoj i najjednostavniji komadi izgledaju glamurozno, uprkos tome što na licu nema ni prstohvat šminke. Za više od 20 godina prisustva na javnoj sceni nije prešla na drugu stranu ulice, tamo gde stanuju površnost i jeftina senzacija.

Članak se nastavlja posle reklama

Đorđe Tomić

Nagrada „Dragana Ćosić“  je ustanovljena prošle godine sa željom da ne zaboravimo doprinos domaćoj  modi naše drage novionarke Studija B koja je bila velika podrška našim modnim kreatorima ali i oličenje stila, kako kroz prikaz mode u svojim emisijama tako i svojom ličnom svakodnevnom estetikom. Nagrade se dodeljuje onim novinarima koji se ističu po promociji, podršci i saradnji sa domaćim dizajnerima i jenda od najvažnijih nagrada  na BFWu jer je dodeljuju sami modni dizajneri. Ovogodišnji laureat je Suzana Zlatanović – Luna Lu, koja već godinama kroz različite vrste medija, na svoj poseban i kreativan način prati modna dešavanja, promoviše domaće kreativne snage i svojim ličnim stilom i stavom daje posebnu viziju domaće modne scene.

Članak se nastavlja posle reklama

Zastupajući stav da su digitalni mediji trenutni imperativ za kvalitetnu komunikaciju i promociju, portal WANNABEMAGAZINE dodelio je nagradu za najbolju digitalnu prezentaciju. Dobitnica ove nagrade je kreatorka Ani Ljubinković, koja se po njihovom mišljenju izdvojila od kolega kvalitetom, konceptom i redovnim objavama svojih postova na društvenim mrežama.

Rezimirajući 43. BFW sa zadovoljstvom možemo istaći da je i ovaj put manifestacija ispunila najvažnije ciljeve koji su definisani pri samom njenom nastanku, a među njima i najvažniji,  promociju vrhunskih talenata i autentičnih dostignuća lokalne modne scene.

Ako bi ovaj prolećni društveni događaj prikazali kroz brojke, izgledalo bi to ovako: više od 9000 posetilaca, 26 revija, 63 kreatora, 120 manekena, 15 brendova i pet umetničkih programa. Ono što se brojkama ne može dočarati je svakako kvalitet prikazanih kreacija, pozitivna atmosfera i mnoštvo divnih utisaka koje su sa ove manifestacije poneli kako domaći, tako i strani, i gosti i učesnici, a time je i BFW misija po 43. put ispunjena.

Još jedan BFW je za nama, vidimo se u poslednjoj nedelj oktobra na 44. izdanju beogradske Nedelje mode!

 

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: