#Blogomanija Fashion & Beauty: Na konferenciji učestvuje i digitalna umetnica, Vera Vuksanović
Vizuelna umetnica, digitalni neon i jedan od osnivača brenda KUIKO i osnivač Light My Box-a – Vera Vukasanović, o kojoj je Nova Energija ranije pisala, dolazi na predstojeću Fashion & Beauty Blogomaniju i ima velika iznenađenja za sve nas, a budući da je jedna od uticajnih pripadnika popularnih ‘snepača’, video najava je u kratkoj formi kakva odgovara upravo toj društvenoj mreži.
Veru možete upoznati od 8. do 12. juna u hotelu Habakuk na Mariborskom Pohorju, a već 11. juna uživati u reviji kupaćih kostima brenda KUIKO koji su osnovale Vera Vuksanović i Vanja Pantim.
Vera je pravi predstavnik fashion & beauty ideje koja pokušavamo da ostvarimo na konferenciji, ali i, s druge strane, čovek koji gleda dublje i dalje u svet novih tehnologija, te možemo dobiti podstrek za razvoj nekih dobrih stvari. Njeno viđenje je uvek za korak dalje i za milimetar dublje, a šta nam je rekla konkretno o samoj temi, pročitajte u nastavku:
Na Internet konferenciji – Blogomanija možemo dobiti korisne odgovore na pitanja sa kojima se svakodnevno susrećemo.
Kada je konfekcija lepote dobila haštag, u krugu kojih label-ova i networking-a se kreće.
Koji je konfenkijski broj interfejsa i virtuelnih pratilaca.
Šta nam nudi globalizacija, njena mreža i osnaživanja biznisa u fuziji sa tehnologijom.
Poznat nam je podatak da je civilizacija napredovala posle Drugog svetsog rata, više nego što je napredovala u toku celokupnog postojanja. Brzinom svetlosti i erupcijom energične transformacije, tehnologija je unapredila komunikološke kanale i pridigla je na posebne platforme.
Citiraću ovde Liotara, oca postmodernizma i poststrukturalizma i njegovo Postmoderno doba, koje, po mom mišljenju, treba da spada u obaveznu lektiru.
Naša je radna hipoteza da znanje menja status u isto vreme kada društva ulaze u takozvano postindustrijsko doba, a kulture u takozvano postmoderno doba. Ovaj je prelaz započeo bar od kraja pedesetih koji za Evropu označava kraj njene rekonstrukcije. Zavisno od države on je brži ili sporiji, a i unutar država je različit u raznim sektorima delatnosti: otud opšta dishronija koja otežava sagledavanje u celini.
Kako je Board na steni postao Timeline na Facebook-u.
Kako je prodaja iz butika prešla u formu u Tv shop-a, a sada Internet monopola.
Eliksir koji je smešten samo u jedan Like.
Zašto smo ograničeni na Twitter-u sa 140 karaktera i da li to ima veze sa citatom od Dostojevskog: Oni koji umeju da govore, govore malo.
Koliko smo bezbedni.
Koliko smo pristupačni.
Šta su to Cyber Punkeri.
Šta su Kiborzi.
Pozabavila bih se i suptilnijim i sofisticiranijim temama kao što je primenjena online psihologija.
Rezultati IQ testa nam se vide na Instagram feedu. Sami ih re-prezentujemo. Koliko smo socijalno i emotivno inteligentni. Da li smo samosvesni. Da li smo komplusivni.
Studija Selfija.
Treba biti svestan svesnosti, sveprisutnosti, izlaganju i re-prezentaciji.
Možda je vaše korisničko ime, jedino ono što će ostati posle vas kao trag, žig i opet onaj, konfekcijski, virtuelni broj.
Šta se od mene očekuje na Blogomaniji?
O mnogom temama ću aktivno razmišljati do Blogomanije, ali pre svega znam da ćemo se dobro provesti uz prevaziđenu hermetičnost običnih konferencija.
Pošto sam umetnik komunikolog, pripremiću aktivnu Neon Art instalaciju koja će biti jako fotogenična. U njoj će se propleti hashtag, id, ego i super ego, a to je niko drugi nego vi sami.
Ostalo je iznenađenje.
Blogomanija Fashion & Beauty je treća regionalna Blogomanija koja će se od 8. do 12. juna baviti aktuelnostima iz trenutno najperspektivnije sfere Interneta – fashion, beauty & lifestyle industrija. Očekujemo i vas u Habakuku u Sloveniji, a do tada, sve detaljnije informacije možete dobiti putem sajta blogomanija.net ili preko Facebook stranice ili Twitter naloga konferencije.