Brend „Frosch“ iza sebe ostavio značajne konkurentske brendove
Kompanija „Werner Mertz“ sa brendom „Frosch“ prema mišljenju kupaca prva je u oblasti proizvoda za pranje i sredstava za čišćenje domaćinstva i ostavila je za sobom mnoga značajna imena iz ove oblasti.
Najveća snaga ovog brenda je ekološka strana, jer su svu proizvodi bezbedni za čoveka i okolinu.
Na osnovu ankete koju radi državna agencija za ispitivanje javnog mnjenja, bira se po pet najboljih brendova u različitim oblastima. Istraživanje je pokazalo da je brend „Frosch“ najpopularniji i beleži kontinuirani rast. Vlasnik kompanije „Werner Mertz“ ponosni je nosilac nagrade za životnu sredinu „German Enviromental Award 2019“, a kompanija koju vodi je pionir u primeni cirkularne ekologije i održivog razvoja i nalazi u samom vrhu nemačke privrede. Kompanija ima najuspešniju inovaciju nove ambalaže koja se pravi od reciklirane plastike iz sistema „Yellow bag“, a boce proizvoda su napravljene od 100% reciklirane plastike i mogu se 100% reciklirati.
Bez obzira na skuplji i komplikovaniji način proizvodnje dosledni su osnovnim postulatima ekologije, a to je cirkularnost i briga o smanjenju zagađenja životne sredine. Anketu realizuje Nemačka državna institucija YouGov koja sprovodi ispitivanje na reprezentativnom uzorku populacije od 900.000 odraslih građana. Ocenjuje se šest kategorija, a parametri su: utisak koji potrošači imaju o određenom brendu, kvalitet, vrednost proizvoda, zadovoljstvo kupca, da li bi proizvod nekome preporučili, ugled odnosno reputacija. Sve ove kategorije ukupno formiraju indeksne bodove kao prosečan učinak u ovih šest kategorija, a brend ,,Frosch“ predstavlja najjači brend kada su u pitanju sredstva za čišćenje domaćinstva.
Brend ima trend rasta i izuzetno poverenje potrošača kao i reputaciju koja se stiče pružanjem kontinuiranih inovacija i sigurnosti potrošačima.