By Kilian parfemski brend stigao je u Metropoliten!

Luksuzni mirisi s naslovom i podnaslovom, koje smo željno iščekivali, konačno su nam dostupni!

Kilian Henesi, Foto: PR

Upoznajte By Kilian!
Osnovao ga je naslednik konjačke imperije Henesi, unuk suosnivača najvećeg svetske grupacije luksuznih brendova LVMH. Sa takvim zaleđem, nakon studija jezika na Sorboni i nekoliko godina učenja parfimerskog zanatu, Kilian Henesi je odlučio da kreira vlastiti parfemski brend. By Kilian je ekstravagantan, raskošan, pravi predstavnik neprolaznog luksuza koji se ogleda u svakom detalju: od pakovanja u drvene lakovane kutije ukrašene zlatnim detaljima i postavljene svilom, do mirisa koje su kreirali legendarni svetski parfimeri.

„Nasuprot mnogim parfemima koji dobijaju ime po glavnom sastojku, moji mirisi su dobijali ne samo naslov, nego i podnaslov, kojim započinje priča koja će tek biti ispričana.“, kaže Kilian. „Kreiram mirise koji izražavaju emociju opisanu u njihovom imenu.“

Danas, devet godina nakon lansiranja, Kilian je brend sa trideset parfema, u šest mirisnih kolekcija: L’Oeuvre Noire, Arabian Nights, Asian Tales, In the Garden of Good & Evil i Addictive State of Mind.

Članak se nastavlja posle reklama

Foto: PR

Predstavljamo vam jedan i pitamo se: „Prepustiti se ili odupreti?“

Good Girl Gone Bad je neobuzdan miris, cvetni vrtlog iz kog nije lako izaći. Otvara se cvetom osmantusa koji podseća na slasne kajsije, cvetom narandže i ružom. Potom se sa kožom stapaju tuberoza, jasmin i narcis. Miris je, u prvi mah, strastven, razvija nemir i iskušenje. Kutija je inspirisana art deco kutijama za cigarete, ukrašenja zmijom od 24-karatnog zlata, sa očima od Swarovski kristala. (50 ml 24.830 din.)

Članak se nastavlja posle reklama

Tagovi: